وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه قیمت تمام شده نهضت ملی مسکن قابل پیش‌بینی نیست، گفت: تا چند روز آینده در رابطه با عزل یا استعفای مدیرعامل راه‌آهن تصمیم‌گیری می‌شود.

رستم قاسمی - وزیر راه و شهر سازی دولت سیزدهم

به گزارش همشهری آنلاین ، رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی در حاشیه آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۴۸۰ واحد نهضت ملی مسکن در چیتگر با اشاره به اینکه تاکنون ۷۰ درصد زمین ۴ میلیون مسکن نهضت ملی شناسایی شده است اظهار کرد: امروز یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحد نهضت مسکن ملی آماده بارگذاری است.

وی با اشاره به اینکه یک میلیون و ۳۵۰ هزار واحد این طرح در دست اجراست، افزود: بر اساس توافق‌های به عمل آمده با بنیاد مسکن، ستاد اجرایی امام و قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) به ترتیب ۱۰۰ هزار، ۵۰ هزار و ۱۰۰ هزار واحد مسکن در قالب نهضت ملی مسکن ساخته خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه قیمت تمام شده نهضت ملی مسکن قابل پیش‌بینی نیست گفت: با توجه به افزایش قیمت مصالح ساختمانی، قیمت نهضت ملی مسکن افزایش خواهد یافت.

قاسمی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه قرار بود سخنگوی مسکن را معرفی کنید، گفت: به زودی سخنگوی بخش مسکن وزارت راه و شهرسازی را معرفی خواهم کرد.

وی همچنین در رابطه با حادثه قطار مشهد - طبس نیز تصریح کرد: تا چند روز آینده و پس از گزارش کمیسیون عالی سوانح، در خصوص عزل یا استعفای مدیر عامل راه‌آهن تصمیم‌گیری خواهیم کرد. 

کد خبر 682649
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار راه و مسکن

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شهروند IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
    4 1
    صالحی عزیز مدیر جوان ای کاش جای توئیت زدن و مقصر دانستن بقیه و توپق زدن در برنامه زنده تلویزیونی حداقل یک عذر خواهی صمیمانه از اعماق وجود واقعی خودت انجام میدادی؟ رزومه کاری موفق اصلا نداشتی. وقتی زود امثال شما نورچشمی ها را ارتقای سمت میدن همین میشه برادر.
  • وجدان IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
    4 1
    وزیر محترم: تا چند روز آینده و پس از گزارش کمیسیون عالی سوانح، در خصوص عزل یا استعفای مدیر عامل راه‌آهن تصمیم‌گیری خواهیم کرد. مدیر عامل راه آهن در صفحه شخصی خود نوشت: آیا کسانی که از واگذاری شرکت تراورس حمایت کردند، اکنون پاسخگوی سهم خودشان از مشکلات عدیده کارگران مظلوم تراورس و جان‌های پر کشیده سانحه تلخ اخیر هستند؟ پیدا کنید ... فروش را.
  • رضا IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۲
    1 0
    با سلام. ان شاالله خداوند به ما توفیق فهمیدن و عمل کردن به آیه های قرآن را بدهد. و قضاوت بیجا نکنیم و راه علی و عدالت علی را انجام دهیم