همایون شجریان با ارسال پستی در حساب رسمی خود در اینستاگرام دلایل اختلال در سایت بلیط فروشی کنسرتش را توضیح داد.

همایون شجریان

به گزارش همشهری آنلاین، شجریان نوشت: «مخاطبان محترم با سپاس از مهر و لطف شما پس از پیش آمدن اتفاق‌های روز ۲۲ خرداد در سایت تیوال گزارشی از موضوع را به استحضار علاقه‌مندان می‌رسانم سایت تیوال با آگاهی از اشتیاق مخاطبان آمادگی لازم برای مراجعه چندین برابر نسبت به پیشینه ظرفیت فروش را با ارتقاء و افزایش امکانات فنی و سخت افزاری و نرم افزاری تدارک دیده بود. از آنجا که تعداد مراجعه کنندگان روز یکشنبه ۲۲ خرداد در همان ثانیه‌های نخستین بسیار فراتر از تصور به بیش از ۱۵ برابر رسید، این سایت با کندی مواجه گردید که بلافاصله تصمیم به توقف فرایند فروش گرفته شد. با توجه به موضوع فوق در زمان کوتاه باقی مانده تا شروع اجرای کنسرت‌ها چند راه کار میسر و عملی بررسی و نهایی شد.

۱. تعداد روزهای اجرای برنامه از پنج اجرا به ۱۱ اجرا در تیر ماه افزایش یافت.

۲. سایت تیوال مجددا نسبت به ارتقا بیشتر و افزایش امکانات فنی سخت افزاری و نرم افزاری لازم برای افزایش ظرفیت سایت خود اقدام کرد.

۳. از آنجا که بخش جدی از مشکل پیش آمده به دلیل مراجعه همزمان علاقه مندان در راس ساعت اعلام شده بود برای مدیریت این موضوع و پرهیز از ترافیک لحظه‌ای بیش از اندازه علاقه‌مندان می‌توانند به فراخور در روز سه شنبه ۲۴ خرداد برای خرید بلیط به سایت تیوال مراجعه نمایند و ساعت مشخص اعلام نمی‌شود.

کد خبر 683177
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار موسیقی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha