پیام‌رسان واتس‌اپ امکان انتقال اطلاعات از گوشی‌های اندروید به iOS را در مرحله بتا عرضه کرد و به‌زودی همه کاربران از این امکان برخوردار خواهند شد.

واتس‌اپ

به‌گزارش همشهری آنلاین به‌نقل از جی.اس.ام.آرنا، سال گذشته واتس‌اپ گزینه انتقال تاریخچه چت از iOS به اندروید را اضافه کرده بود. این قابلیت از گوشی‌های سامسونگ شروع شد و در نهایت برای همه دستگاه‌های اندروید ۱۲ در دسترس قرار گرفت. اکنون قابلیت برای انتقال برعکس این مسیر یعنی از اندروید به iOS هم فراهم شده است.

بیشتر بخوانید:

واتس‌اپ برای انجام این انتقال چند شرط در نظر گرفته است. نخست آنکه شما باید از اندروید ۵ یا بالاتر و واتس‌اپ روی اندروید ۲.۲۲.۷.۷۴ و بالاتر استفاده کنید. همچنین لازم است iOS شما نسخه ۱۵.۵ و واتس‌اپ روی iOS شما نسخه ۲.۲۲.۱۰.۷۰ یا بالاتر باشد. علاوه بر این لازم است حتما از همان شماره قبلی استفاده کنید و این انتقال فقط در هنگام راه‌اندازی اولیه آی‌فون امکان‌پذیر است.

انتقال با استفاده از برنامه اپل Move to iOS و به صورت لوکال انجام می‌شود. این بدان معنی است که تلفن‌های قدیمی و جدید باید در یک شبکه Wi-Fi باشند و هر دو باید به شارژر وصل شوند.

توجه داشته باشید که داده‌های دستگاه اندرویدی به طور خودکار پاک نمی‌شوند، پس از انتقال می‌توانید خودتان این کار را انجام دهید. همچنین در حالی که پیام‌ها منتقل می‌شوند، پیام‌های پرداخت همتا به همتا و سابقه تماس‌های واتس‌اپ شما به آی‌فون منتقل نمی‌شوند.

کد خبر 683676

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha