در حالی که کنگره ایالات متحده جزئیات جدیدی را در مورد زندگی بیگانه‌ها فاش کرد، بیل کلینتون، رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا اعتراف کرد که ماموران ایالات متحده را برای شکار بیگانگان به منطقه ۵۱ فرستاده است.

بیل کلینتون

به گزارش همشهری آنلاین، بیل کلینتون این موضوع را در جریان یک گفت‌وگوی تلویزیونی در آمریکا فاش کرد.

رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا می‌گوید که دانشمندان به او گفته‌اند، امکان حیات در جایی غیر از زمین وجود دارد. کلینتون چند سال پیش در یک برنامه تلویزیونی اظهارات مشابهی را مطرح کرده بود.

منطقه ۵۱ یک پایگاه نیروی هوایی ایالات متحده است که بسیاری حدس می‌زنند در آنجا سرنخ‌هایی درباره اشیاء پرنده ناشناس (UFO) یافت می‌شود. اگرچه وجود حیات بیگانه در اطراف تاسیسات نظامی هرگز ثابت نشده است، اما همواره فرضیه آن در این منطقه وجود داشته است.

اظهارات کلینتون در حالی بیان می‌شود که ناسا اخیرا اعلام کرده است که تحقیقاتی را درباره پدیده‌های هوایی ناشناس (UAPs) آغاز خواهد کرد. (بیشتر بخوانید) حتی در این خصوص، کنگره ایالات متحده نیز بحثی آزاد در مورد بشقاب پرنده‌ها داشت.

ناسا گفته است که دانشمندانی را برای کشف وجود UAPها استخدام خواهد کرد. این پروژه قرار است امسال آغاز شود.

توماس زوربوخن، دانشمند ارشد ناسا می‌گوید، آژانس فضایی در موقعیت خوبی برای ابهام‌زدایی از یوفوها و تعمیق درک علمی در میان کنجکاوی در سراسر جهان قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

در جریان جلسه استماع ماه گذشته، اسکات بری، یکی از مقامات دفاعی ایالات متحده که معاون اطلاعات نیروی دریایی نیز است، گفت: «از اوایل دهه ۲۰۰۰ شاهد افزایش تعداد هواپیماها یا اشیاء غیرمجاز و یا ناشناس در مناطق آموزشی و محدوده تحت کنترل نظامی بوده‌ایم.»

گزارش اطلاعاتی ایالات متحده وجود حیات بیگانه را رد نکرده و این در حالی است که فهرستی از ۱۴۴ مشاهده توسط دانشمندان قابل توضیح نبود.

کد خبر 684044

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha