عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه کانال عباس‌آباد شهر ری می‌تواند دوباره آبستن مرگ شود، گفت: در حال پیگیری جدی برای پوشاندن این کانال هستیم.

کانال آب

به گزارش همشهری آنلاین، جعفر بندی شربیانی عضو شورای شهر تهران با اشاره به وضعیت کانال‌ روباز عباس‌آباد شهرری اظهار کرد: ورود خوبی از سوی دادستانی، فرمانداری ری و شرکت آب منطقه‌ای به این موضوع انجام شد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه ۲۰ تا ۳۰ درصد عملیات پوشاندن این کانال انجام شده است، تصریح کرد: پروژه به دلیل یک تفاهم‌نامه متوقف شده است. ما از آب منطقه‌ای و فرمانداری، ادامه این روند را پیگیری کرده‌ایم و نامه‌نگاری‌ها در خصوص کانال عباس‌آباد انجام شده است.

شربیانی با اشاره به آغاز تعطیلات تابستانی و تردد کودکان در اطراف این کانال، خاطرنشان کرد: این فضا می‌تواند دوباره آبستن یک حادثه باشد.بر اساس آنچه آتش‌نشانی منطقه اعلام کرده، آتش‌نشانان سالیانه تعداد قابل توجهی خودرو، موتورسیکلت و تعدادی از شهروندان را از این کانال خارج می‌کنند.

مخبر و نایب رئیس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران گفت: با توجه به خطرآفرین بودن این کانال، ما پیگیری‌های خود را با جدیت در این راستا ادامه می‌دهیم. قرار بر این بود تا پایان خردادماه پوشاندن کانال عباس‌آباد به سرانجام برسد، اما شواهد نشان می دهد متاسفانه این پروژه تا پایان خردادماه تکمیل نمی‌شود.

منبع:خبرگزاری شهر

کد خبر 684091

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha