رئیس کل دادگستری استان مازندران گفت: ۱۲۰ نفر از اعضای یک تور گردشگری غیرمجاز که مرتکب اعمال مجرمانه در جنگل‌های نکا شده بودند، بازداشت شدند.

دستگیری

به گزارش همشهری آنلاین، حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری رئیس کل دادگستری استان مازندران گفت: توقع مردم استان حفظ شعائر و ارزش های اسلامی و مبارزه با هرگونه هنجارشکنی و قانون‌گریزی است. بر این اساس دادگستری استان در خصوص شناسایی و برخورد با ریشه‌های ترویج ناهنجاری‌های اخلاقی و اجتماعی در جامعه کمک و یاور دستگاه های مرتبط است.

وی با اشاره به اینکه ساماندهی تورهای گردشگری در دستور کار معاونت پیشگیری از وقوع جرم استان قرار دارد، تصریح کرد: اعضای این تور در جنگل پی رجه نکا با نصب بنرهای شیطان‌پرستی و اعمال مجرمانه‌ای از قبیل شرب خمر، روابط نامشروع، رقص مختلط، کشف حجاب و دیگر موارد خلاف شرع و قانون، توسط پلیس امنیت اخلاقی دستگیر شدند و در این خصوص پرونده قضایی هم تشکیل شد.

رئیس دستگاه قضایی استان تاکید کرد: با افرادی که بدون توجه به ارزش های اخلاقی، فرهنگ بومی منطقه ای و اصول گردشگری به دنبال ابتذال در قالب اجرای این تورها باشند، توسط دادستان های سراسر استان برخورد جدی و قانونی خواهد شد.

کد خبر 684434
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 16
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • ناشناس IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    7 8
    شیطان مگر پرستیدن دارد،این جمله فقط درحدحرف است و به کسانیکه اعمال خلاف شرع انجام میدهندگفته میشود،حال دراین عصر تکنولوژی همه خداپرست هستندو کلمات شیطان پرست درست نیست،شیطان پرست جنبه ادعایی ندارد واین اسم رانبایدبکاربرد،بی بندوبار بهتر است.علائم هم موردتاییدنیست،شیطان راچه کسی دیده که علائم اورا هم داشته باشد. خداهمه را به راه راست هدایت بفرماید
  • US ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    31 35
    حکومت سردرگم در مشکلات داخلی وا مانده مسایل اقتصادی را رها کرده و خودش را مشغول کرده به گیرو.به ببند.کاش.قدرت و پول .داشتم.و می,تونستم. مردم را اروپا.برآورم ذر اروپا.کسی, مزاحم.کسی نیست و پلیس.با احترام با مردم برخورد می کند زمان شاه پایس,چقدر به مردم احترام می گذاشت مردم چقدر خوش بودند برای همین است که مردم شعار میدهند رضا شاه روحت شاد
    • حسینی / تهران IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
      7 10
      خیلی برات متاسفم. یعنی به تمام معنا نفهم و جاهل.اونایی که برات زمان شاه معدوم و رضا خان قلدر را اینجوری تعریف کرده اند درک و فهم شان مثل تو بوده. کمی شعورت را بالا ببر و بیشتر تحقیق کن، شاید در نوع تفکرت تغییری حاصل شود.
    • علی IR ۰۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
      7 4
      دمت گرم بخدا درست گفتی دوسال نتونستم گوشتی برای بچه هام بخرم چون هزینه ها بالاس خرج کرایه خونه هزینه های مدرسه و روزمره پیش خانوادم شرمندم حتی چندبار تصمیم گرفتم خودمو بکشم ولی باز چهره بچه هام جلوم اومد که شاید بعدش همین یه لقمه نون خالی رو هم نتونن بخورن جای سرعت عمل تو اینکاراشون کاش سرعت عملی در وضع معیشت مردم داشتن صبح باید برم کارگری شب هم نگهبانم ...
  • سیف الله ریحانیان IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    19 26
    رونق گرفتن هر شهر با رفت آمد و جذب گردشگر به وجود می‌آید خواسته خودتان را به گردن مردم می‌اندازید که تحمل ندارند کدام کار است از حرکت مثبت بدش بیاید می‌گویید مردم تحمل نمی‌کنند خودتان را مردم می‌بینید و بس
  • IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    22 18
    رفیق ما رم گرفتن پلیس امنیت اخلاقی نبوده کلی لباس شخصی بسیجی با باتوم بودن
  • برجکزن IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    7 7
    چقدربی کلاس بودند رفتند توجنگل فکرکردند اروپاست.اداء غربی ها درآوردند.بابا اینجا ایرانه باید به قوانین ومقررات کشوراحترام گذاشت .