سیامک نعمتی آمارهای جالب توجهی در پرسپولیس دارد.

سیامک نعمتی

به گزارش همشهری‌آنلاین، سیامک نعمتی قراردادش را با پرسپولیس تمدید کرد و برای ۲ سال دیگر در این تیم ماندنی شد. او ۲ روز قبل در حالی قرارداد را امضا کرد که در فصل گذشته به‌دلیل مصدومیت زیاد نتوانسته بود به تیمش کمک کند. سیامک هم مثل عالیشاه، آل‌کثیر، امیری و... از جمله مصدومان پرتعداد سرخپوشان در فصل گذشته بود و نسبت به همه آنها بازی‌های کمتری برای تیم یحیی انجام داد.

شماره ۸۸ پرسپولیس در طول لیگ بیست‌ویکم فقط ۸ بار توانست در ترکیب اصلی این تیم قرار بگیرد و ۵ بار هم به عنوان بازیکن جانشین به زمین رفت. یعنی مجموع بازی‌های او در طول فصل حتی به اندازه یک نیم‌فصل هم نبود. او در این ۱۳ بازی ۷۸۵ دقیقه در میدان بود و در این مدت روی ۴ گل تیمش تاثیر گذاشت.

۳ گل و یک پاس گل، حاصل کار سیامک نعمتی طی ۷۸۵ دقیقه بازی در فصل گذشته بوده است. جالب اینجاست که نعمتی یک فصل قبل‌تر ۲۴ بازی در لیگ برتر انجام داده بود اما تعداد گل‌هایش در آن ۲۴ بازی کمتر از گل‌هایش در ۱۳ بازی فصل بعدی بوده است.

سیامک در فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ مجموعا ۴۰ بازی برای پرسپولیس انجام داد؛ ۲۴ بازی در لیگ، ۲ بازی در جام‌حذفی، ۱۳ بازی در آسیا و یک بازی در سوپرکاپ. مجموع گل‌های او در این ۴۰ بازی همان ۲ گلی بود که در لیگ بیستم به ثمر رساند. اما در فصل ۰۱-۱۴۰۰ که مصدومیت باعث کم شدن تعداد بازی‌های نعمتی شد، او طی ۱۳ بازی در لیگ، ۲ بازی در جام حذفی و ۲ بازی در آسیا مجموعا ۴ گل زد.

مجموع بازی‌ها و گل‌های نعمتی در تمام ۵ سالی که در پرسپولیس بوده به ۱۵۷ بازی و ۱۶ گل در رقابت‌های مختلف رسیده است.

کد خبر 684873
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha