یحیی گل‌محمدی با محسن خلیلی مدیر آکادمی پرسپولیس جلسه مهمی برگزار خواهد کرد.

تمرین پرسپولیس

به گزارش همشهری‌آنلاین، یکی از انتقادهایی که در چند سال اخیر حضور یحیی گل‌محمدی روی نیمکت پرسپولیس به این سرمربی وارد شده، استفاده نکردن از بازیکنان جوان و تیم‌های پایه است. این عدم توجه گل‌محمدی در فصلی که گذشت بیشتر از همیشه به چشم آمد جایی که سرخ‌پوشان زمان‌هایی از بازی‌های حساس را بخاطر انگیزه کم برخی از بازیکنان به هدر دادند، که در نهایت همین موضوع به گفته بسیاری از کارشناسان یکی از مهم‌ترین دلایل ناکامی سرخ‌ها در فصل گذشته بود.

با این حال عملکرد فصل گذشته بازیکنان رده نوجوانان و جوانان پرسپولیس در فصل گذشته و همچنین خریدهای تابستانی محسن خلیلی در تابستان امسال باعث شده تا گل محمدی تصمیم به بررسی شرایط تیم‌های پایه برای حضور در جمع بزرگسالان بگیرد. گل‌محمدی به زودی نشستی را با خلیلی مدیر تیم‌های پایه سرخپوشان برگزار خواهد کرد تا علاوه بر بررسی وضعیت تیم‌های پایه بتواند چند بازیکن رده زیر ۲۱ سال را برای حضور در تمرینات بزرگسالان جذب کند.

سرمربی پرسپولیس تصمیم دارد حداقل چهار بازیکن خود را از جمع زیر ۲۱ ساله‌های پرسپولیس انتخاب کند تا تجربه حضور در تیم بزرگسالان و آمادگی برای حضور در لیگ برتر را کسب کنند.

کد خبر 685154
منبع: مهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha