پنجشنبه ۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹
۰ نفر

همایون شجریان نخستین کنسرت خود را پس از ۲ سال در تالار وزارت کشور با همراهی ارکستر «سیاوش» روی صحنه برد.

همایون شجریان

به گزارش همشهری آنلاین، همایون شجریان، نخستین کنسرت خود را پس از ۲ سال و همزمان با پایان دوران کرونا و تعطیلی کنسرت‌ها در تالار وزارت کشور با همراهی ارکستر «سیاوش» روی صحنه برد.

این کنسرت‌ها قرار است در روزهای یکم، دوم، سوم، پنجم و ششم تیر ۱۴۰۱ با همراهی ارکستر سیاوش به رهبری آرش گوران در سالن همایش‌های کشور (سالن وزارت کشور) برگزار شود.

گروه سیاوش به سرپرستی و خوانندگی همایون شجریان از جمله گروه‌های شناخته شده موسیقی ایرانی طی سال‌های گذشته است که در سال‌های آغازین دهه ۹۰ اجراها و برنامه‌های زنده بسیاری را پیش روی مخاطبان قرار داده است که از آن جمله می‌توان به مجموعه کنسرت‌های آیینه‌ها به آهنگسازی کیخسرو و سهراب پورناظری اشاره کرد.

همایون شجریان شهریور سال ۱۳۹۱ پس از تشکیل گروه سیاوش گفته بود: «همیشه دوست داشتم گروهی مثل گروه آوا که پدرم آن را تاسیس کرده بودند، پی‌ریزی کنم و این گروه جایی باشد تا آثار هر آهنگسازی در آن اجرا شده و نوازندگان مختلف در آن هنرنمایی کنند. من هم نام این گروه را سیاوش گذاشتم و فعالیتم را با این گروه آغاز می‌کنم.»

کد خبر 685446

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار موسیقی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
    12 1
    یه خواننده جدای از صدای خوب خودش باید انسان خوبه باشه واین بهترین وارزشمندترین چیزها ست آقای شجریان هم خودشون وهم پدر بزرگوارش ن از خوانندهای خوب و قابل احترامن وقتی جای که لازمه با تموم وجود برای خاکش بخونه ودفاع کنه این ارزشمند ه ما پدر بزرگوار ایشون زیاد نمی‌شناسیم ویه جورهای سندمون اقتضا نمیکنه ما از آن مرحوم زیاد شنیدیم وامیدواریم آقای همایون شجریان هم همیشه بدرخشند به عنوان یه ایرانی
  • IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
    5 1
    ایشان نیز یقینا جانشین همان پدر با وقار و مردم دوست هستند و تا الان فرزندان هیچ هنرمندی منحرف نشده و همیشه مایه افتخار هستند