مدیر روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد گفت: پرواز مشهد - مسقط عمان به دلیل ترکیدگی لاستیک به فرودگاه این کلانشهر بازگشت و بدون مشکل به زمین نشست.

قشم اير

به گزارش همشهری آنلاین، حسن جعفری افزود: این پرواز متعلق به شرکت هواپیمایی قشم ایر ساعت ١ و ٢٣ دقیقه بامداد امروز از فرودگاه مشهد برخاست اما خلبان پس از بلندشدن متوجه ترکیدگی لاستیک چرخ‌های عقب شد.

وی خاطرنشان کرد: از آنجا که طبق قوانین باید سوخت هواپیما تمام شود تا به زمین بنشیند، خلبان تا ساعت ۴:۴۰ در آسمان مشهد پرواز کرد و پس از اتمام سوخت به سلامت در فرودگاه مشهد به زمین نشست.

جعفری اضافه کرد: ٧٠ مسافر این پرواز به سلامت از هواپیما خارج و به سالن فرودگاه منتقل شدند تا با پرواز جایگزین اعزام شوند.

فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد با گستره ۵۴۰ هکتار، پس از فرودگاه مهرآباد تهران دومین فرودگاه پرترافیک ایران است که پیش از شیوع کرونا به طور میانگین روزانه ۱۸۰ پرواز و در زمان اوج مسافرت‌ها تا ۲۵۰ پرواز ورودی و خروجی روزانه در آن انجام می‌شد.

کد خبر 686891
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار راه و مسکن

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • محمد IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    1 2
    در 10 روز گذشته تعداد فرود اضطراری هواپیماها در کشور رکورد زده است، وای بحال ما
  • IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    1 3
    گیرم که شکایت کنی،شکوه کنی،داد بزنی،و.....کو گوش شنوا،تا کی وتا به کجا باید شاهد اینگونه حوادث درد ناک بود،منطقا صحیح است که حوادث اتفاق می افتند اما وآیا لاستیک‌های هواپیما در روی زمین مشکل نداشتن؟؟؟؟؟؟
  • محمد IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    1 1
    این هواپیما یزد لاستیک ترکید خواهرم دو روز از ترس مریض شده بود بلیط گران هواپیما خراب
  • IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
    0 0
    لاستیک هواپیما ندارند جالب اینجاست که میخوان هواپیما بسازند