کریس همسورث، بازیگر نقش ثور در دنیای سینمایی مارول که به زودی فیلم «ثور: عشق و تندر» با نقش‌آفرینی او منتشر می‌شود، از حضور بچه‌هایش در فیلم خبر داد.

فیلم جدید مارول ثور عشق و تندر

به گزارش همشهری آنلاین، مارول در حال آماده شدن برای تربیت نسل بعدی انتقامجویان (Avengers) است.

کریس همسورث، بازیگر نقش ثور در دنیای سینمایی مارول فاش کرد که دو فرزندش در فیلم ثور: عشق و تندر (Thor: Love and Thunder) در کنار فرزندان کریستین بیل، ناتالی پورتمن و تایکا وایتیتی، کارگردان این فیلم بازی کرده‌اند. 

همسورث در مصاحبه‌ای با کوین مک‌کارتی درباره بازی دختر و پسرش در این فیلم گفت: «خیلی جالب بود. آن‌ها واقعا دوست داشتند در فیلم بازی کنند. تایکا، کریستین بیل و ناتالی هم بچه‌هایشان را آورده‌ بودند.»

ایندیا، دختر ۱۰ ساله همسورث، نقش شخصیت لاو را بازی می‌کند، در حالی که یکی از پسران دوقلوی او (ساشا و تریستان)، ۸ ساله، نقش ثور جوان را به عهده دارند.

همسورث گفت: «این یک تجربه خانوادگی منحصر به فرد و سرگرم کننده به نظر می‌رسید. من نمی‌خواهم آن‌ها اکنون بروند و ستاره شوند و بازیگر کودک فیلم‌ها باشند. این فقط یک تجربه خاص برای همه ما بود و من آن را دوست داشتم. آنها اوقات بسیار خوبی را سپری کردند.»

قبل‌تر، کریستین بیل، هم‌بازی همسورث در فیلم ثور: عشق و تندر، گفته بود که دو فرزندش املین بیل ۱۷ ساله و جوزف بیل ۷ ساله او را متقاعد کرده بودند که در نقش گور، شخصیت شرور، با لقب قصاب خدایان وارد دنیای سینمایی مارول (MCU) شود. 

بیل گفت: «برای من کار با تایتا خوشایند بود. من و خانواده‌ام فیلم ثور: راگناروک را دوست داشتیم. همین‌طور جوجو ربیت را. من قبلا با ناتالی پورتمن کار کرده بودم و می‌خواستم با تسا تامپسون و کریس همسورث هم کار کنم. موضوع همین بود. وقتی فیلمنامه پیشنهاد شد، آن را دوست داشتم. گفتم عالی است. توصیف تایکا از شخصیت شرور را دوست داشتم و گفتم برویم کار را شروع کنیم.»

او ادامه داد: «تعارضاتی در برنامه‌ریزی وجود داشت. به خانواده‌ام گفتم: فکر نمی‌کنم درست شود و آن‌ها گفتند: نه، کاری کن که درست شود. این کار را بکن بابا. آن‌ها دستور دادند و من با وظیفه‌شناسی اطاعت کردم.»

بازیگر برنده اسکار درباره نظر خانواده‌اش در انتخاب نقش‌هایش گفت: «ما همیشه می‌نشینیم و با هم انتخاب می‌کنیم. این یکی از مواردی است که فکر نمی‌کردم بشود. آن‌ها مرا تصحیح کردند و گفتند نه بابا، شما مسئله را حل می‌کنید. من گفتم شاید و آن‌ها گفتند نه، حتما. من هم قبول کردم.»

در دنیای دی‌سی هم ابرقهرمان‌ها با فرزندانشان نقش‌آفرینی کرده‌اند. دو دختر گل گدوت و پسر پتی جنکینز کارگردان هم در فیلم واندروومن ۱۹۸۴ (Wonder Woman ۱۹۸۴) محصول سال ۲۰۲۰ بازی کردند.

گدوت در سال ۲۰۲۰ به خبرنگار مک‌کارتی گفت: «آن‌ها در فیلم بازی کردند، زیرا آن‌ها بخشی از من هستند. برایم معنی زیادی داشت و هدیه‌ای بسیار شگفت‌انگیز و گرامی برای ما بود.»

منبع: ترجمه از ایندی‌وایر با کمی تغییر.

کد خبر 688460

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha