شهردار منطقه ۱۸ با همراهی معاونان‌ خود و با هدف بررسی وضعیت نگهداشت و شناسایی فرصت‌های اجرایی و تعیین‌تکلیف پرونده‌های درراه‌مانده و معطل املاک و شهرسازی، از بوستان‌ها و املاک شهرداری بازدید کرد.

شهردار18

به گزارش همشهری آنلاین، «محمدجواد خسروی» درباره اجرای طرح نگهداشت بوستان‌ها و رسیدگی به اماکن تفریحی و گردشگری گفت: «بوستان‌ها متعلق به شهروندان و برای رفاه حال آنان است. بنابراین، وظیفه می‌دانیم محل فراغت همشهریان را بررسی و کمبودهای آن را اصلاح کنیم تا قدمی برای افزایش رفاه و رضایت مردم برداشته شود.»

خسروی ادامه داد: «بازدیدهای میدانی، امکان‌سنجی‌های لازم را برای افزایش سطح خدمت‌رسانی و امکان تشخیص موقعیت‌های اجرایی فراهم می‌کند تا با برنامه‌ریزی و سنجش، اجرای پروژه‌های عمرانی را به بهترین شکل ممکن و همسو با رفاه حال شهروندان در بوستان‌ها داشته باشیم.»

در ادامه شهردار منطقه ۱۸ برای بررسی و تعیین‌تکلیف پرونده‌های املاک و شهرسازی این منطقه، از نواحی ۵ و ۶ بازدید کرد تا پس از بررسی بیشتر، درباره رفع موانع و مشکلات املاک تصمیم‌گیری شود.

در این بازدید میدانی از بوستان شهید محسن انتظاری و پارک جنگلی آزادشهر، واقع در ناحیه ۷، نیز  بازدید و فرصت‌های اجرای طرح‌های‌ عمرانی شناسایی شد.  

کد خبر 689744

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یاسمن گنجی IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    1 0
    سپاس از لطف کسانی که به فکر فضای سبز هستند