همشهری آنلاین : پتر نویرورر، یکی از مربیان کهنه‌کار آلمانی ، یورگن کلینز‌مان، سرمربی پیشین تیم ملی آلمان و مربی کنونی بایرن مونیخ را پردرآمدترین کارآموز جهان فوتبال می‌داند.

نویرورر که به تازگی سرمربی‌گری تیم دسته‌ دومی دویسبورگ را برعهده گرفته و در گذشته از جمله سکان هدایت تیم‌های بوخوم و هانوفر را در دست داشته و مدت زیادی نیز سرمربی وحید هاشمیان بوده، در گفت‌وگویی که روز جمعه (اول آذر) در پایگاه اینترنتی ورزشی "spox" منتشر شده، از جمله به فعالیت یورگن کلینز‌مان در باشگاه بایرن مونیخ پرداخته است.

او در این گفت‌وگو از اظهار می‌دارد: «یورگن کلینزمان شانس زیادی آورد، اگر من هم جای او بودم، پیشنهاد سرمربی‌گری بایرن مونیخ را می‌پذیرفتم. این باشگاه از بهترین کادر رهبری در بوندسلیگا برخوردار است، اما باید قاطعانه و با صراحت بگویم که از دید من، کلینز‌مان پردرآمدترین کارآموز دنیای فوتبال است.»

پتر نویرورر

به گزارش دویچه‌وله، پتر نویرورر که در دو سال گذشته، از صحنه مربی‌گری دور بوده، بر داشتن رابطه خوب با کلینز‌مان تأکید می‌کند، اما در عین حال اضافه می‌کند: «اگر فردا از من بپرسند که آیا حاضرم در ازای دریافت چندین میلیون، مربی‌گری «تایگر وود» (گلف‌باز معروف آمریکایی) را برعهده بگیریم، من هم فوری قبول خواهم کرد. در این مورد نه من، بلکه آنهایی که این پیشنهاد را به من کرده‌اند، حماقت به خرج داده‌اند.»

کد خبر 68988

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز