دستفروشان و سدمعبرکنندگان خیابان امامزاده حسن(ع) با هدف تردد آسان عابران و خودروها جمع‌آوری شدند.

امامزاده حسن

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اداره روابط عمومی شهرداری منطقه۱۷،  این طرح از سوی تیم معبربان ناحیه یک با مشارکت اداره راهنمایی و رانندگی منطقه و نیروهای کلانتری امامزاده حسن(ع) اجرا شد.

ساماندهی و جمع‌آوری دستفروشان و وانتی‌ها به دلیل اشغال پیاده‌رو و بخش‌هایی از این خیابان انجام و سبب رضایت کسبه و شهروندان شد.

خیابان امامزاده حسن(ع) سال‌هاست به بازار پوشاک پایتخت تبدیل شده و همه‌روزه هزاران نفر برای خرید به این قسمت از منطقه۱۷ مراجعه می‌‎کنند، اما  بساط‌گستری  دستفروشان در پیاده‌‎رو و توقف وانتی‌ها در کنار معبر، سبب تردد سخت شهروندان و خودروها شده بود.

در ناحیه۳ منطقه هم نیروهای شهری درصدد رفع سدمعبر ساختمانی هستند تا بناها ایمن‌سازی شوند. این اقدام با هدف بهبود کیفیت زندگی شهروندان با آزادسازی معابر از مصالح ساختمانی و رفع سدمعبر، جمع آوری حصار کارگاهی ساختمان های احداث شده و الزام مالکان به نصب حفاظ جان پناه برای تأمین امنیت عابران در دستورکار قرار گرفته است. 

در این طرح، مالکان پلاک‌های در حال ساخت‌وساز در صورت نیاز به استفاده از معابر، فقط به‌صورت موقت و با توجه به مساحت ملک و شرایط عرض معبر و کسب مجوز از شهرداری می توانند اقدام کنند.

کد خبر 693178

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کوچه پس کوچه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha