خادمان و کارکنان شهرداری منطقه ۱۷ در همان ساعات اولیه وقوع سیل با امکانات و تجهیزات امدادی و خدمات شهری به کمک سیل‌زدگان امامزاده داود(ع) شتافتند.

شهرداری

به گزارش همشهری آنلاین، در پی بارش‌های شدید پنجشنبه شب۶ مردادماه، سیل عظیمی در منطقه کن و امامزاده داود(ع) به راه افتاد و باعث خسارات و خرابی‌های شدیدی در این منطقه شد. در این حادثه تعدادی از هموطنان جان خود را از دست دادند.

بعد از وقوع این حادثه تیم‌های مختلف عملیاتی مثل آتش‌نشانی، اورژانس و هلال‌احمر به محل اعزام شده بودند. شهردار تهران به همراه وزیر کشور، استاندار، رئیس ستاد مدیریت بحران کشور و سایر سازمان‌های مسئول و امدادرسان در محل حادثه حضور پیدا کردند.

«رضا شنگی» شهردار منطقه ۱۷ نیز به همراه جمعی از عوامل ستاد بحران، اجتماعی، خدمات شهری و حدود ۳۰ نفر از کارگران زحمتکش برای خدمت‌رسانی به حادثه‌دیدگان در محل حادثه حاضر شدند. در روز اول تهیه و توزیع غدای گرم، آب معدنی و میوه بین سیل‌زدگان و امدادگران از جمله کارهای ستادی شهرداری منطقه ۱۷ بود. در روز دوم حادثه خادمان دارالشهدای تهران با برپایی ایستگاه صلواتی در این منطقه به توزیع آب معدنی، کیک، شربت و میوه بین امدادگران و سیل‌زدگان پرداختند.

به گفته شنگی، شهردار منطقه ۱۷ خدمت‌رسانی خادمان شهر تا پایان عملیات امدادرسانی در منطقه سیل زده امامزاده داود(ع) ادامه خواهد داشت.

کد خبر 695148

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کوچه پس کوچه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha