سه‌شنبه ۵ آذر ۱۳۸۷ - ۱۸:۲۰
۰ نفر

مسکو: زمستان‌های کشور روسیه و به ویژه شهر مسکو زبانزد خاص و عام است.

در واقع همین موضوع باعث شده تا یک مرد ماجراجو در شهر مسکو از هم اکنون به فکر رکورد شکنی در سردترین شب‌های زمستان باشد.

داستان از این قرار است که این مرد 46 ساله اعلام کرده قصد دارد در سردترین ماه فصل زمستان هر شب در خیابان بخوابد. وی ساعت 20 هر شب از خانه خارج می‌شود و ساعت 6 صبح روز بعد به منزل خود بازمی‌گردد.

وی در این مدت روی نیمکت‌های پارک خواهد خوابید آن هم بدون پتو و زیرانداز. البته او در جریان این رکورد شکنی شلوار و کاپشن گرم بر تن خواهد داشت. پیش بینی‌می‌شود دمای هوا در برخی از شب‌های زمستان به 20 درجه سانتیگراد زیر صفر برسد.

سارق بیلبورد‌ها

ولینگتن: سارق با دل و جراتی که با وجود خطر برق‌گرفتگی، ترانس برق بیلبوردها را سرقت می‌کند تحت تعقیب پلیس قرار دارد.

این سارق جوان تا کنون چندین ترانس از بیلبورد‌های سطح شهررا سرقت کرده و این درحالی است که از این دستگاه‌ها جریان برق فشارقوی عبور می‌کند.

پلیس می‌گوید این مرد تا کنون شانس زیادی آورده که حین باز کردن این ترانس ها دچار برق گرفتگی نشده است. گفتنی است که یکی از شرکت‌های تبلیغاتی نیز در این زمینه دست به اقدام جالبی زده است.

این شرکت با چاپ یک تصویر نمادین از سارق و در نظر گرفتن جایزه ای 500 دلاری مردم را به شناسایی سارق ترغیب کرده است.

در حال حاضر روی اغلب بیلبورد‌های مربوط به این شرکت، تصویر همین تبلیغ نقش بسته است اما تا کنون پلیس موفق به دستگیری وی نشده است.

نجات از مرگ

پورتلند: جوانی که در حال تمیز کردن تفنگ شکاری‌اش بود از مرگ حتمی نجات یافت. این حادثه زمانی اتفاق افتاد که او در قایق تفریحی خود نشسته و سرگرم تمیز کردن این تفنگ بود که ناگهان سگش روی تفنگ پرید.

این در حالی بود که تفنگ پر بود و این حرکت موجب شد که یکی از گلوله‌ها شلیک شده و مستقیما به سینه او فرو رود.

دانش‌آموز ناهنجار

فلوریدا: دانش‌آموز 13 ساله‌ای که بدون هیچ دلیلی  رایانه‌های همکلاسی‌هایش را خاموش می‌کرد، توسط پلیس دستگیر شد.

این پسر بچه در طول هفته اخیر چندین بار این کار را انجام داده بود و تنبیه مدیر مدرسه در این مورد تاثیری نداشت. به همین دلیل مقامات مدرسه از پلیس برای ادب کردن اوکمک خواستند. 

 تقلب در تست اعتیاد

نیویورک: 2 دوست قدیمی که دستگاهی برای اختلال در  تست اعتیاد وارد کرده بودند به دام پلیس افتادند. آنها از سال 2005 این دستگاه‌ها را از نقطه نامعلومی وارد کرده و در بین مشتریان خود توزیع می‌کردند.

آنها با کمین کردن در مراکز انجام تست اعتیاد، طعمه‌های خود را شناسایی و این دستگاه‌ها را به مبلغ گزافی به آنها می‌فروختند. البته پلیس از ابتدای سال جاری میلادی متوجه این نکته شد و پس از ماه‌ها تلاش سرانجام توانست آنها را به دام بیندازد.

دادگاه این 2 متهم را به 8 سال زندان و پرداخت نیم میلیون دلار جریمه محکوم کرده است.

در حال حاضر تحقیقات برای شناسایی افراد معتادی که از این دستگاه‌ها استفاده کرده و نتیجه آزمایش را به نفع خود تغییر داده‌اند، ادامه دارد.

گفته می‌شود که صدها نفر با استفاده از این دستگاه از مثبت بودن آزمایش اعتیاد جان سالم به‌در برده‌اند

کد خبر 69330

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز