شهردار تهران گفت: خودمان را مکلف می‌دانیم که حمایت‌های اساسی را در جهت ایمنی شهر انجام دهیم.

زاکانی

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا زاکانی شهردار تهران در گردهمایی بزرگ دوامیان شهر تهران، گفت: یکی از کارویژه‌های شهر که در سال ۸۴ در تهران بنیان گذاشته شد، گروه‌های دوام و ایمنی است، این گروه‌ها مسئولیت بزرگی را بر عهده گرفتند و تا امروز به فعالیت خود ادامه دادند.

او افزود: خوشحالیم که بعد از ۷ سال وقفه، این جمع باشکوه در کنار هم گرد آمدند. ظرفیت‌های شما باید به این سمت برود که موضوعات چالش برانگیز در شهر را شناسایی کنید و با مطالبه‌گری از مسئولان امکانی را فراهم کنید که به نقطه بحرانی نرسیم یا اگر رسیدیم از آمادگی‌های لازم برخوردار باشیم.

بخشی از صحبت‌های شهردار تهران را در ادامه بخوانید:

*شورای شهر در تلاش هستند تا سراهای محله را در یک افق بالاتر به عنوان قرارگاه‌های اثرگذار در هر محل پشتیبانی کند. یکی از خانه‌های مورد تاکید مدیریت شهری در سرای محلات، خانه‌های دوام است. گروه‌های جهادی دوام در مساجد، مدارس و کانون‌هایی که می‌تواند اثرات جدی داشته باشند، تشکیل می‌شود.

*چیزی قابل جایگزینی با ارزش‌ها و زحمات شما نیست اما خودمان را مکلف می‌دانیم که حمایت‌های اساسی را در جهت ایمنی شهر انجام دهیم و قدردان زحمات شما باشیم.

*بی شک تکیه به مردم در تمام ابعادی که نیاز شهر است، در این دوره مدیریت شهری مورد توجه قرار گرفته که حاصل این رویکرد می‌تواند رفاه و آسایش و پیشرفت مادی و معنوی شهر را رقم بزند.

*در سراهای محلات، یکی از خانه‌هایی که طراحی شده، خانه بحران است. کشور شرایط بحران خیزی دارد و درصورت بروز این مسئله در شهر نیز می‌توان انتظار آثار سوء را داشت. تصمیم داریم تا با محوریت مردم و سازماندهی آنها در این حوزه به ایجاد ایمنی و زمینه پیشگیری از بحران اقدام کنیم.

کد خبر 693600
منبع: خبرگزاری شهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha