همشهری آنلاین: فرماندهان و معاونین نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، به مناسبت روز نیروی دریایی با مقام معظم رهبری دیدار کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا امروز در دیدار فرمانده و معاونین نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به تجربه بسیار گرانبهای ایران در زمینه رشد و بالندگی بدون توجه به اراده و خواست قدرتهای سلطه گر و زورگو خاطرنشان کردند: این کشور به برکت اعتماد و توکل به خدا و به میدان آوردن دل و جان و همه امکانات خود اکنون به یک قدرت منطقه ای تبدیل شده است بطوریکه دشمنان هم به این واقعیت اعتراف می‌کنند.

فرمانده کل قوا با گرامیداشت هفتم آذر و فداکاری دریادلان نیروی دریایی ارتش، به ظرفیتها، استعدادها و توانایی‌های بسیار بالای این نیرو اشاره کردند و افزودند: توجه به معنویت و ارتباط با خدا، توان تصمیم گیری و تصمیم سازی را افزایش می‌دهد و این تحقق وعده الهی و نصرت خداوند است.

حضرت آیت الله خامنه‌ای ارتش را متعلق به ایران و اسلام دانستند و خاطرنشان کردند: ریشه انقلابی و ظرفیت بالای ارتش، قدرت خود را هنگام نیاز نشان می‌دهد که نمونه آن رشادتهای بهت آور نیروی هوایی و دریایی در ابتدای جنگ تحمیلی است.

رهبر انقلاب اسلامی به توان انسانی و معنوی نیروی دریایی در کنار ظرفیت فنی، رزمی، تسلیحاتی و عملیاتی آن اشاره کردند و افزودند: اکنون، نیروی توانمند و جوان داخلی، با وجود تحریم‌ها توانسته است پیچیده‌ترین امکانات نیروی دریایی را بسازد و در مواقع نیاز تعمیر کند.
در ابتدای این دیدار امیر دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش از توان رزمی و قدرت بازدارندگی این نیرو گزارشی ارائه کرد.

کد خبر 69400

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز