شهردار منطقه ۵ گفت: شهرداری این منطقه با ایجاد سوله‌هایی با ظرفیت دو هزار نفر همچنان آمادگی خدمت‌رسانی به ساکنان روستای امامزاده داوود، بومی‌ها و شهروندان منطقه ۵ را دارد.

اولین تصاویر از میزان تخریب ها و امداد رسانی در سیل امامزاده داوود ۶ مرداد ۱۴۰۱

احسان شریفی در گفتگو با همشهری آنلاین با بیان این مطلب افزود:  منطقه ۵ در همسایگی منطقه کن است و همین دلیلی شد که از دیروز ارائه خدمات به نیروهای امداد و ساکنان روستایی را داشته باشیم. به همین منظور دو سوله بحران یکی در بلوار کوهسار و دیگری در بلوار آیت الله کاشانی با ظرفیت دو هزار نفر آماده کرده‌ایم اما تا امروز هیچ یک از ساکنان روستا به دلیل مراجعه به خانه اقوام یا سرپناه‌های دیگری که داشتند از ظرفیت‌های موجود بهره‌مند نشده‌اند.

او افزود: همچنین دیروز به دلیل تخلیه اضطراری ساکنان روستا، ۱۴ دستگاه ون و ۳۰ مینی‌بوس مشغول انتقال مردم این روستاها به تهران شدند. مسیرهای تقسیم‌بندی شده به این گونه بود که ون‌ها از میدان امامزاده داوود تا بلوار کوهسار و از میدان کوهسار تا مبادی تهران در حال جا به جایی شهروندان بودند. 

شهردار منطقه در ادامه توضیحاتش به  امداد رسانی ۵۱۰ کارگر خدمات شهری این منطقه در محوطه روستایی اشاره کرد و افزود: امروز - جمعه- از ساعات اولیه این نیروها به تخلیه گل و لای از مغازه‌ها و خانه‌ها مشغول بودند و سپس نیروهای تازه نفس دیگر ، حجم زیاد گل ولای را به سمت مسیر رودخانه اصلی هدایت کردند و در نهایت تیم دیگر از ساعت یک تا ۱۹ امروز تا پیش از طوفان مجدد مشغول لایروبی بستر رودخانه شده‌اند.

کد خبر 694117
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha