شنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
۱ نفر

پیرو ارسال پیام یک شهروند در صفحه اینستاگرام شهرداری منطقه۱۱ مبنی بر ایجاد مزاحمت برخی اصناف در خیابان اسکندری، با پیگیری شهردار ناحیه۳ و اعزام گروه اجرایی به این محدوده، به بیش از ۱۰ کاسب این راسته که در خرید و فروش خودرو شاغل هستند تذکر شفاهی و کتبی گرفتند و خودروهای مزاحم به داخل فروشگاه‌ها یا پارکینگ انتقال پیدا کردند.

پلمب

به گزارش همشهری آنلاین، «محدثه ذوالفقاری» مدیر روابط‌عمومی شهرداری منطقه ۱۱ در این‌ باره گفت: «پس از تذکر شفاهی و اخطارهای مکرر کتبی به کاسبان این صنف، هفته آینده، واحدهایی که از اجرای قانون و احترام به حقوق شهروندی سرباز می‌زنند با مشارکت اداره ساماندهی مشاغل منطقه۱۱ و ناحیه۳ به دستور مقام قضایی پلمب می‌شوند.»

رسیدگی به پیام شهروندان حتی در فضای مجازی

اگر به صفحات مجازی شهرداری منطقه ۱۱ نگاه بیندازیم از این دست پیگیری‌ها را مکرر می‌بینیم که باعث دلگرمی شهروندان برای توجه و رسیدگی به حقوق شهروندی‌شان است. به‌طور مثال مدتی پیش شهروندی اعلام کرده بود که در چهارراه معین السلطان، حد فاصل ورودی فروزش، قطعه‌ای از آهن دریچه روی جوی آب جدا شده که ممکن است سبب آسیب به شهروندان شود.

همان موقع گروه اجرایی ۱۳۷ به محل اعزام شدند و مشکل را رفع کردند.

یکی دیگر از درخواست‌های شهروندان، گلایه آنان از بساط‌گستران فروش کتاب در خیابان انقلاب بود که با تذکر شفاهی و راهنمایی بساط‌گستران برای جلوگیری از سدمعبر، رضایت شهروندان تأمین شد.

رسیدگی به پیام شهروندان حتی در فضای مجازی

کد خبر 695392

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کوچه پس کوچه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha