سجاد غریبی به دلیل اتفاقات رخ داده اخیر باید پاسخگو باشد.

سجاد غریبی

در هفته گذشته به ناگاه ویدئوهایی از مبارزه سجاد غریبی چهره اینستاگرامی مشهور به هالک ایرانی در فضای شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که بازتاب بسیار وسیعی داشت؛ غریبی در یک مبارزه بوکس با حریفی نه‌چندان نام آشنای قزاق در حال کتک خوردن از او است و مبارزه‌ای بسیار ضعیف و تحقیرآمیز را از خود به‌نمایش می‌گذارد که این مسئله در هفته گذشته بیش از هر موضوع دیگری مورد توجه کاربران ایرانی قرار گرفت و البته در خارج از ایران نیز در اغلب رسانه وایرال و موجب ریشخند این ورزشکار ایرانی شد.

بعد از این مبارزه بود که تعداد زیادی از اهالی ورزش به خصوص آنهایی که دستی در رشته‌هایی مثل بوکس و ورزش‌های رزمی دارند، به انتقاد از غریبی پرداخته و از او بابت کاری که باعث زیر سوال رفتن وجهه ورزش ایران در صحنه‌های بین‌المللی شده، انتقاد کرده‌اند.

غریبی در لایو اینستاگرامی به اتفاق فردی که خود را مربی او معرفی کرد، به ابراز پشیمانی از تصمیمات عجیب خود پرداخته و از مردم ایران عذرخواهی نمود.

با ادامه این اظهارنظرها و انتقادهای شدید و با توجه به آنچه که در آخرین مصاحبه غریبی رخ داده و از آنجایی که او در این مبارزات خود را نماینده ایران معرفی کرده و با عناصر عرفی وارد رقابت می‌شده است، برخورد جدی با وی انجام خواهد شد.

این چهره اینستاگرامی باید درباره ماهیت کار، فعالیت ورزشی و همچنین آنچه که وی را به سمت برگزاری رقابت‌های نمایشی کشانده توضیح کافی برای مسئولان مربوطه داشته باشد.

البته فعالیت‌های ورزشی غریبی زیر نظر نهاد خاصی نبوده و وی به‌صورت شخصی و صرفا در جهت برنامه‌هایی که با توجه به شهرت وی در اینستاگرام مورد توجه قرار می‌گرفت؛ پیش رفته است.

کد خبر 695739

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 11
  • علی IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    22 9
    میخواهید این دلقک رو سوژه کنید.برای همشهری متاسفم.بهتره برید خبر سلبریتی های بی خاصیت رو چاپ کنید و از عرصه فرهنگ خارج بشید
  • علی IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    6 38
    بهتره کمی بهش فرصت بدیم.
  • US ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
    15 8
    بیشتر پفک نمکی بهش میاد تا کلمه هالک
  • حسین IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
    26 2
    الان دیگه به چه دردی میخوره برخورد!؟ باید قبل ازاینکه اینهمه گندکاری میکرد جلوشو میگرفتین! الان دنیا فکر میکنه همه ایران همینحورین و شدیم سوژه خنده دنیا
  • IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
    19 2
    بیشتر به درد کیسه بوکس میخوره
  • محسن IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
    23 3
    خیلی ها باید در مقابل این مردم پاسخگو باشن اگر دال بر نوبت باش سجاد نفر آخره
  • IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
    5 5
    سلبریتی‌ها شدن یک دردسربرای ایران ومایه آبروریزی
  • عباس IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
    5 4
    این سازماندهی شده رفته هیچوقت کسیکه عرضه ای ازخودش نداره دست به این چنین کاری نمیزنه دنبال دستهای پشت پرده گشت برای خراب کردن نام ایران
    • شرقی غمگین IR ۰۶:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
      0 2
      سیلیبریدی هست نه سیلیبریتی
  • IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
    0 0
    به نظر اشتباهاتش زیاد بود. نحوه رجز خوانی که که با فرهنگ مردم همخونی نداره و بیشتر احساسات متضاد یک عده رو تحریک میکنه تا با شکستش توی فضای مجازی کلی بهش حمله بشه. به نظرم حجم عضلانی ایشون با اون چابکی مورد نیاز برای بوکس همخونی نداره. امیدوارم بتونه از این شکست و متعاقبش حمله سنگین فضای مجازی ریکاور بشه و راه خودشو پیدا کنه. توی لقبی هم که انتخاب کرده بود نباید اسم ایران رو الحاق میکرد طبیعی هست که این کار در صورت شکست واکنش منفی زیادی خواهد داشت