همشهری آنلاین : رقابت‌های بوندسلیگا شامگاه جمعه، با دیدار دو تیم اف ث کلن و هرتا برلین و با برگزاری ۵ دیدار دیگر پی‌گیری شد.

روز جمعه (8 آذر) در حالی که در پایان نیمه اول دو تیم کلن و هرتا به تساوی یک بریک دست یافته بودند، پایتخت‌نشینان در دقایق پایانی به گل پیروزی دست یافتند.

در نخستین دیدار روز شنبه، تیم شگفتی‌آور هوفن‌هایم به مصاف آرمینیا بیله‌فلد رفت و با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسید. هوفن‌هایم با این پیروزی و کسب ۳4 امتیاز موفق شد برای هفتمین‌بار از صدرنشینی خود دفاع کند. 

در دیدار بعدی هفته پانزدهم، دو تیم بوروسیا مونشن گلادباخ و کوتبوس در مقابل هم قرار گرفتند. گلادباخ علیرغم حضور مربی جدید هنوز هم نتوانسته است بر مشکلات خود غلبه کند و اکنون با کسب تنها یازده امتیاز در رتبه پانزدهم جدول قرار دارد. کوتبوس، تنها تیم شرق آلمان که تاکنون با ۲ پیروزی، ۳ تساوی و ۹ شکست در رتبه هجدهم جدول بود در این دیدار با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی دست یافت.

یکی دیگر از بازی‌های هفته پانزدهم بین دو تیم کارلسروهه و هانوفرانجام شد. کارلسروهه که فصل قبل یکی از بهترین تازه‌واردها محسوب می‌شد، در این فصل درخشش چندانی ندارد و با کسب تنها ۱۰ امتیاز در رتبه هفدهم جدول جای گرفته است. هانوفر هم با ۲۷ گل خورده، به همراه گلادباخ بدترین خط دفاعی را دارد. در این دیدار هانوفر با نتیجه ۳بر ۲ به پیروزی رسید.

دیدار بعدی این هفته را دو تیم وردربرمن و آینتراخت فرانکفورت برگزار کردند. در این دیدار  برمن با نتیجه ۵ بر صفر فرانکورت را درهم کوبید. 

اوج بازی‌های روز شنبه دیدار دو تیم بایرن مونیخ و بایرلورکوزن بود. هرچند این دو تیم با پیروزی روز گذشته تیم برلینی هرتا به طورموقت یک رتبه تنزل یافتند، اما هردو تیم از شانس به دست‌گیری صدرنشینی برخوردار بودند. این بازی با نتیجه ۲ بر صفر به نفع بایرن مونیخ پایان یافت.

سه دیدار باقیمانده نیز امشب (10 آذر) برگزار می شود.

کد خبر 69618

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز