چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
۴ نفر

طرح ضربتی ساماندهی صنایع و مشاغل منطقه ۱۴ در کوتاه‌ترین بازه زمانی اجرا و بیش از ۶۰۰ مورد شامل اصناف مزاحم، ساختمان‌های خطرساز و کیوسک‌های مطبوعاتی پایش و به طور مناسب ساماندهی شد.

مریم قاسمی

به گزارش همشهری آنلاین، معاون خدمات‌شهری و محیط‌زیست شهردار منطقه ۱۴، دراین باره گفت:«با توجه به خسارات ناشی از انتشار آلاینده‌ها و تهدید سلامت و بهداشت شهروندان و از آنجا که مشاغل آلاینده و مزاحم علاوه بر آلودگی دیداری و شنیداری به مبلمان شهری نیز آسیب می رسانند، ساماندهی این مشاغل و اصناف، همچنین ایمن‌سازی ساختمان‌های منطقه در دستور کار قرار گرفت.»

«علیرضا برزگر مرادی» افزود: «برای این منظور نسبت به صدور اخطار و بازدید اصناف دارای رائ کمیسیون بند۲۰ در منطقه و شناسایی  ۷۹ مورد مشاغل  مزاحم و رفع مشکلاتشان و همچنین بازدید از ۸۱ کیوسک‌ مطبوعاتی اقدام لازم صورت گرفت.» 

معاون خدمات‌شهری و محیط زیست شهردار منطقه ۱۴ همچنین با اشاره به اهمیت زیباسازی منظر شهری، از نظافت مستمر کیوسک‌های مطبوعاتی و یکپارچه‌سازی تبلیغات برای تمامی اصناف خبر داد و گفت: «طرح جمع‌آوری و ساماندهی سگ‌های بدون صاحب از دیگر فعالیت‌های حوزه شهری است که به درخواست شهروندان و به منظور تامین امنیت در رفت و آمد در نواحی مورد نظر انجام گرفته است. به همین منظور تیم‌های زنده‌گیری در منطقه ۱۴ مستقر است تا  پس از زنده‌گیری، سگ‌ها را به بیرون از بافت شهری و مراکز نگهداری این حیوانات منتقل کنند.»

او با بیان اینکه طعمه‌گذاری برای حیوانات موذی از دیگر برنامه‌های اداره ساماندهی شهرداری منطقه ۱۴ است، افزود: «با اجرای این طرح تاکنون ۱۷۰ نقطه از ۲۱ محله طعمه‌گذاری شده و همچنین ۱۵۰ تله چسبی، فیزیکی ویژه حیوانات موذی در اختیار شهروندان قرار گرفته است.»

برزگر مرادی درباره فعالیت‌های آموزشی برای کنترل جمعیت و جلوگیری از شیوع بیماری جانوری گفت: «علاوه بر آموزش‌های چهره به چهره، ۱۵۰ مورد تله‌گذاری به همراه  ۲۸ مورد نصب بنر آموزشی  در محل‌های شناسایی‌شده انجام شده است.»

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهردار منطقه ۱۴ درباره برگزاری جلسات کمیته ایمنی با هدف برطرف شدن مشکلات ساختمان‌های ناایمن و همکاری هرچه بیشتر مالکان با سازمان آتش‌نشانی به صورت ماهانه، یادآور شد: «شهروندان می‌توانند مسائل مربوط به این موضوع و همچنین مزاحمت‌های جانواران موذی، سگ‌های بی‌صاحب و سد معبر را با اطلاع به سامانه ۱۳۷ پیگیری کنند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای رفع مشکل اقدام شود.»

کد خبر 696275

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    0 0
    ساماندهی اتباع چیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ زنده گیری قاچاقی های اتباع کی شروع میشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پدرمون رو در اوردید با این باز کردن مرزهاتون! عوض اب هیرمند! سیل قاتل ها و روانیها پر شده تو شهرها!