انتساب توییتی به معاون اول رییس‌جمهور درباره بازیگر هالیوود سروصدای زیادی در فضای مجازی به پا کرده است.

مخبر

به گزارش همشهری آنلاین، انتشار تصویر یکی از عزاداران مراسم سوگواری سیدالشهدا با جانی دپ بازیگر هالیودی واکنش‌هایی را در فضای مجازی در پی داشت.

پس از انتشار این تصویر توییتی به نقل از مخبر معاون اول رییس‌جمهور با متن زیر منتشر شد: «حضور بازیگر شناخته شده آمریکایی در مراسم سوگواری حضرت اباعبدالله بار دیگر ثابت کرد که حسین فراتر از دین و مذهب است».

ماجرای جنجال توییت مخبر درباره حضور جانی دپ در مراسم محرم

اما واقعیت این است که این صفحه توییتری متعلق به مخبر نیست و همانطور که کاوه اشتهاردی دستیار معاون اول رییس‌جمهور نیز عنوان کرد مخبر هیچ صفحه ای در فضای مجازی (توییتر و اینستاگرام) ندارد.

ماجرای جنجال توییت مخبر درباره حضور جانی دپ در مراسم محرم

کد خبر 696813

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 15
  • جاسم دپ IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    12 3
    جانی دپ تبریک اخوی
  • حمید IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    20 1
    نذر کرده بود توی دادگاه اگر برنده بشه بیاد ایران عزاداری کنه. نذرت قبول برادر دپ
    • IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      7 5
      سلسل جبال نمک
  • اصلاح متن IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    8 1
    جانی دپ 6 سال تمام از دست هیولا خانوم (امبر هرد همجنسباز خیانتکار فاسد) زجر کشید و بیکار شد. چندی پیش در لندن به رستوران یه عده از طرفدارن هندی مسلمان (شیعه ) رفت و از گروه موسیقی خودش (همراه با گروه جِف بِک) پذیرایی کرد. چه اشکالی داره ؟ بنده خدا احترام گذاشته. دپ واقعا نماد مردانی هست در امریکا که به دروغ مورد اتهام گروه فمنیست واقع شدند . برای همین مردم بیشتر ازش حمایت می کنند و این درحالیکه رسانه ها سعی دارن هنوز بکوبنش!
  • IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    8 0
    جانی دپ آفرین تو میتونی ..... اصلا پاشو بیا ایران پیش ما
  • sam IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    7 0
    جانی نیس که ...یکی شبیهش بوده الان کردنش جانیه واقعی
  • IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    7 0
    از زمانی که مملکت افتاد دست ایشان بایدهم اوضاع واحوال به این روز کشیده شود مثل جریان بازنشستگان سایرسطوح که ازنظرسنی حکم پدرومادرایشان رادارندوهنوزبعدازگذشت ۵ماه ازسال حق خودرادرکف خیابان جستجومی کنندبقول معروف بجای شمع کافوری چراغ نفت میسوزد
  • دوم IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    5 7
    من یه چیز بگم امیدوارم چاپ بشه. به خدا عجیب بود. یعنی من خودم دیدم و باور کردم که اگه خدا بخواد حق کسی رو آشکار بکنه تمام رسانه ها هم متحد بشن نمی تونن پنهان کنن. دادگاه علنی امبر هرد و جانی دپ در ایالت ویرجینا 6 هفته طول کشید و هر مورد داد گاه 8 ساعت بود و چون بطور جهانی پخش میشد میلیونها آدم با نژاد های مختلف و ادیان مختلف تماشا میکردن من هم اینترنتی تماشا میکردم. به خدا همه مردم جهان متحد با هم میگفتن عدالت برای جانی ! justice for Johnny! از ایران بودن از عربستان بودن از افریقا و اروپا و همه جا. چون همه می دیدین این زن دروغگو چه خیانت ها که نکرده. ما که خوشحال شدیم رای دادگاه به نفع این مرد صادر شد. من یه چیز رو فهمیدم اینکه حتی اگر بی دین باشی جایی خدا بخواد حق تو رو نشان بده دلها رو به تو رحیم می کنه.