فرماندار فیروزکوه از پایان فعالیت گروه‌های تجسس امداد و نجات در مناطق سیل‌زده این شهرستان خبر داد.

سيل در يزد و شيراز

به گزارش همشهری‌آنلاین، محمد حیدری‌منش فرماندار فیروزکوه با بیان اینکه طی روزهای اخیر آخرین مفقودی سیل توسط گروه‌های جهادی پیدا شد، گفت: فعالیت گروه‌های تجسس امداد و نجات در مناطق سیل‌زده این شهرستان به پایان رسیده است و هیچ مفقودی ناشی از سیلاب باقی نمانده است.

وی با بیان اینکه تمامی جوانب برای اتمام عملیات جست و جو بررسی شده است توضیح داد: رصد شماره پلاک خودروهای منطقه، بررسی ورودی و خروجی تماس‌های تلفن همراه افراد ساکن و حاضر در منطقه و با پرسش از بومیان مشخص شد که تمامی مفقودان در طی عملیات تجسس شناسایی شدند.

فرماندار شهرستان فیروزکوه افزود: تعداد نهایی جانباختگان در سیل اخیر ۱۵ نفر است و دیگر موردی پیدا و اعلام نشده است.

حیدری‌منش ادامه داد: در روزهای اخیر تلاش ما در کنار کار امدادرسانی و کمک به بازگشایی مسیر و کمک به حل مشکلات سیل‌زدگان در حوزه زیرساختی آب، برق و گاز معطوف به شناسایی جانباختگان بود و پیگیری برای یافتن پیکرها پس از پیدا شدن آخرین مفقودی به پایان رسیده است.

وی با اشاره به حضور خود در ستاد مدیریت بحران در ناحیه سیل‌زده زرین‌دشت گفت: سیلاب اخیر از روز پنج‌شنبه گذشته در این منطقه اتفاق افتاد و به منازل، باغات و زمین‌ها آسیب رساند که امداد رسانی از زمان وقوع سیل تاکنون به طور مستمر ادامه دارد.

کد خبر 696900
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha