معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی گفت: ۳۰ درصد مبالغ بلیت پروازهای نجف که با تاخیر بیش از ۱۲ ساعت روبرو بوده‌اند به مسافران بازگردانده می‌شود.

هواپیما

به گزارش همشهری آنلاین، حسن خوشخو افزود: برای تمامی مسافران این پرواز که بیش از ۱۲ ساعت تاخیر داشته است ۳۰ درصد از هزینه بلیت به همراه یک بلیت رایگان مشهد شرکت آتا ارائه خواهد کرد .

به گفته معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی درحال حاضر مسافران درنجف نیز با مشکل مواجه شدند و این مشکل برای مسافران پرواز مشهد ـ نجف نیز پیش آمده که قرار است یک هواپیما نیز به مشهد فرستاده شود که علت اصلی این تاخیر به دلیل پیاده نشدن تعدادی از مسافران پرواز ورودی از نجف بوده که به دلیل بی احترامی آنها پیاده نشدند و از سوی دیگر نقص فنی ، عدم مدیریت درست و همچنین وضعیت آب وهوا زمینه ساز تاخیر چند ساعته  تعدادی از پروازهای شرکت هواپیمایی آتا شده است.

وی اضافه کرد: طبق قانون هوایی در پرواز های که تاخیر آنها بیش از ۴ساعت است باید شرکت هواپیمایی اقدام به لغو پرواز یا جایگزین کردن آنها کند که به دلیل حساسیت پروازهای نجف امکان لغو این پروازها وجود ندارد. 

امروز چند پرواز شرکت هواپیمایی آتا به مقصد نجف ازمیر و مشهد با تاخیرهای بیش از ۱۲ ساعته مواجه شده بود که  فرودگاه امام خمینی امروز اعلام کرد مسافران پروازهای ساعت ۶ و ۱۵ را در هتل های فرودگاه اسکان داده اند و  بابت بی مسئولیتی شرکت هواپیمایی آتا با آن برخورد و مجوز چند پرواز این شرکت لغو خواهد شد.

کد خبر 697156
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار راه و مسکن

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • غلامحسین محمد نژاد IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    0 0
    شرکت هواپیمایی آتا شاید از لحاظ تاخیر و ارایه خدمات بدترین ایرلاین ایران باشد ولی متاسفانه همیشه رانت و لابی حرف اول را می زند و هیچ برخوردی با این شرکت صورت نمی گیرد. از جمله کارهای عجیب آتا کم کردن فاصله صندلی ها برای دو ردیف صندلی بیشتر است که بسیار عجیب و جای تاسف است که هیچ مقام مسئولی در طی این سال ها هیچ برخوردی نکرده است .اضافه شود همیشه بیشترین قیمت فروش بلیط را هم دارد .!!
  • IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    0 0
    واقعا شرکت مزخرفی است سال گذشته هم با تاخیر ۷ساعت مارابه نجف برد وجالب شکایتمان به هیچ کجا نرسید