به گزارش همشهری آنلاین، مدیر عامل موسسه شتابدهنده ذوق اجرای این طرح را حمایت از کسب و کارهای دانش بنیان، بیان کرد و در ادامه افزود: «این طرح با توجه با توجه به تغییر سبک زندگی و کسب و کارهای امروزی و فراهم کردن فرصت برابر تبلیغات میان مشاغل نوپا و همچنین ترویج فرهنگ نذر دیجیتالی به سبک جدید، همزمان با شروع ماه محرم در دستور کار مجموعه قرار گرفته است.»
به گفته «محمد مهدی ذوالفقاری» حمایت از تولید محتوای مناسب برای کسب و کارهای آنلاین و به ویژه برطرف کردن نیازهای مردم در حوزه فضای مجازی و شبکههای اجتماعی از دیگر اهداف اجرای این طرح است.
ذوالفقاری در باره جزئیات اجرای طرح نذر دیجیتال گفت: «در این طرح از ۱۰ محصول هر کسب و کار آنلاین رایگان عکاسی می شود تا صاحبان این کسب و کارها به بهرین نحو بتوانند محتوای مخاطبپسندی را در فضای مجازی برای ارائه محصولات اشان ارائه دهند چرا که داشتن محتوای مناسب و مخاطبپسند و معرفی محصول به بهترین نحو در فضای مجازی یکی از موارد مهم برای موفقیت در حوزه دیجیتال مارکتینگ است. »
با توجه به تغییر سبک درآمد و تبلیغات کسب و کارها به واسطه کرونا و همه گیر شدن استفاده از اینترنت و ضرورت تولید محتوا در فضای مجازی، طرح نذر دیجیتال در محرم برای اولین بار با هدف کمک به تولید محتوای مناسب محصولات کسب و کارها، عکاسی از ۱۰ محصول هر کسب و کار به رایگان برای استفاده در فضای مجازی و تولید محتوا انجام می شود.
مدیر عامل موسسه شتابدهنده ذوق از صاحبان کسب و کارهای آنلاین برای دریافت این نذری دعوت کرد تا به نشانی :میدان بریانک، خیابان شهید عرب، خیابان پهلوانی، جنب بوستان ۲۲ بهمن، مرکز تسهیل و توسعه کسب و کار توتیا منطقه ۱۰ و خانه خلاق و نوآوری ذوق مراجعه کنند.
نظر شما