به گزارش همشهری آنلاین، شهرداری منطقه هفت در راستای تکریم ارباب رجوع و کاهش ترددهای شهری و به منظور دسترسی آسانتر شهروندان به خدمات الکترونیک ارائه شده در شهرداری تهران، گلچینی از خدمات پرکاربرد را در میز هوشمند خدمت این منطقه فراهم کرده و رتبه برتر ارائه خدمات هوشمند به مراجعان را در بین مناطق ۲۲گانه پایتخت به دست آورده است.
شهروندان با مراجعه به سایت این منطقه به نشانی
https://region۷.tehran.ir در بالای صفحه اصلی و همچنین قسمت تکریم ارباب رجوع، از طریق گوشی تلفن همراه و رایانه به خدمات پرکاربرد دسترسی دارند.
همچنین این خدمات در میز هوشمند خدمت مستقر در طبقه همکف ساختمان مرکزی نیز ارائه شده است که مراجعان ضمن استفاده از میز هوشمند خدمت فیزیکی مستقر در طبقه همکف، میتوانند با اسکن QR کد تعبیه شده در صفحه مربوطه که در انتهای صفحه اصلی سایت منطقه نیز موجود است، از طریق گوشی تلفن همراه خود به میز هوشمند ارایه خدمات شهرداری، دسترسی پیدا کنند.
مدیریت شهری تکه هفتم پایتخت، رتبه برتر تکریم ارباب رجوع را به دلیل خدمات رسانی مطلوب و هوشمند به شهروندان در میان مناطق ۲۲ گانه کسب کرد.
کد خبر 697350
نظر شما