استقلال که آخرین بار در لیگ۲۰ به سپاهان باخته بود در اولین بازی از لیگ۲۲ هم به این تیم باخت و رکورد شکست‌ناپذیری‌اش به ۳۱‌ نرسید.

سپاهان

به گزارش همشهری‌آنلاین، در اولین روز از فصل جدید لیگ برتر و در حالی که تلویزیونی‌ها همه چیز را تحت تاثیر اختلافات خودشان با اهالی فوتبال قرار داده بودند، تیم سپاهان بازی بزرگ افتتاحیه را از استقلال برد و طلسم شکست‌ناپذیری آبی‌ها را بالاخره باطل کرد. در حالی که هواداران فوتبال به‌دلیل تصمیم غیرمنطقی سازمان لیگ راهی به درون ورزشگاه‌ها پیدا نکرده بودند، تماشاگران تلویزیون هم به‌خاطر لجبازی اهالی جام‌جم مجبور به تحمل تصاویر بی‌کیفیت با کادرهایی عجیب و غریب شدند و در ابتدا و انتهای بازی هم به‌ناچار توجیهات غیرمنطقی و عجیب مجریان تلویزیون را در باب پرداخت حق پخش(!) تحمل کردند.

در میان این بلبشوی عجیب و غریبی که صداوسیما ایجاد کرده بود، نیمه اول بازی استقلال و سپاهان کاملا سرد و بی‌روح دنبال شد و از هر گونه صحنه جذابی خالی بود. شاید قبل از آغاز بازی پیش‌بینی می‌شد ۲تیم بزرگ فوتبال ایران با سرمربیان خارجی جدیدشان نمایش بهتر و جذاب‌تری داشته باشند اما این انتظار برآورده نشد و افتتاحیه بزرگ فوتبال ایران در نیمه اول به یک نمایش سرد و کسل‌کننده بدل شد. همزمان با نیمه اول سرد و بی‌روح استقلال و سپاهان، چند کیلومتر آن‌طرف‌تر از ورزشگاه آزادی این دانیال جهانبخش بود که اولین گل فصل جدید را در بازی پیکان و ملوان وارد دروازه قوهای سفید انزلی کرد.

ملوان در بازگشت دوباره به لیگ برتر، اولین گل فصل را دریافت کرد و در نیمه دوم هم این نتیجه پابرجا باقی ماند تا شاگردان مازیار زارع فصل را با یک شکست آغاز کنند. اما در ورزشگاه آزادی، نیمه دوم کاملا متفاوت آغاز شد و سپاهان در همان ۱۰دقیقه اول این نیمه به ۲گل متوالی دست یافت. گل اول را یاسین سلمانی روی پاس علی‌نژاد زد و گل دوم هم روی یک ضدحمله از زردپوشان و با پاس عالی مسعود ریگی توسط رامین رضاییان به ثمر رسید. البته رامین بر خلاف پیش‌بینی‌ها هیچ شادی خاصی برای این گل آماده نکرده بود. ریکاردو ساپینتو که قافیه را به هموطن خودش مورایس باخته بود با ۳تعویض همزمان تیمش را کاملا هجومی کرد اما نتیجه‌ای نگرفت و آبی‌ها فصل را با شکست آغاز کردند.

استقلال که آخرین بار در آخرین بازی لیگ بیستم به سپاهان باخته بود، بعد از یک فصل شکست‌ناپذیری باز هم به سپاهان باخت و رکوردش روی ۳۰بازی متوقف ماند. حالا باید دید ساپینتو که تیمی پرستاره را در اختیار دارد، چه واکنشی به این شکست خانگی نشان می‌دهد، شکستی که مدت‌ها بود هواداران استقلال تجربه آن را نداشتند.

کد خبر 697417
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha