همشهری آنلاین - سپیده بهکام: معاملات بورس اوراق بهادار تهران روز دوشنبه ۱۱ آذرماه هنگامی به پایان رسید که عدد شاخص به زیر ۳۸ هزار واحد رسیده بود.

در حریان معاملات این روز شاخص (شاخص قیمت و بازده نقدی) ۲۹۶.۶۶ واحد پایین آمد و به ۳۷ هزار و ۹۶۸ واحد رسید و شاخص قیمت (شاخص کل قیمت سهام) هم با افت ۷۳.۵ واحدی روی ۹ هزار و ۴۱۶ واحد ایستاد.

شاخص بازار اول (شاخص عملکرد تالار اصلی) و شاخص بازار دوم (شاخص عملکرد تالار فرعی) هم در جریان معاملات ۱۱ آذر سیر نزولی داشتند به طوری که هر کدام به ترتیب ۷۲.۴ واحد و ۲۳.۵ واحد در کارنامه خود کاهش ثبت کردند.

گزارش‌های رسیده از بورس تهران نشان می‌دهد یک هزار و ۲۳۲ نفر هنوز در صف فروش ۳۴.۱۹ میلیون سهم سرمایه‌گذاری امید به ارزش ۱۶۹.۵ میلیارد ریال ایستاده‌اند.

همچنین یک هزار و ۳۱۵ نفر حدود ۸.۲۶ سهم گل‌گهر را که ارزش آن حدود ۱۵۸ میلیارد ریال بود به فروش گذاشتند و یک هزار و ۸۹۵ نفر هم برای ۱۳.۴ میلیون سهم چادرملو به ارزش ۱۲۹.۶ میلیارد ریال برگه دستور فروش پر کردند.

این گزار‌ش‌ها همچنین حکایت از جابجایی ۴۵.۵ میلیون سهم به ارزش ۶۰ میلیارد ریال طی معاملات امروز بورس اوراق بهادار تهران دارد.

کد خبر 69779

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز