استراماچونی بابت نیم‌فصل کار در ایران دستمزد ۲ سال کامل را گرفت.

استراماچوني

به گزارش همشهری‌آنلاین، بعد از بارها تعویق و تأخیر، سرانجام دادگاه عالی ورزش حکم فیفا در مورد پرداخت غرامت یک‌میلیون و ۳۰۰ هزار یورویی به آندره‌آ استراماچونی از سوی استقلال را تأیید کرد. به این ترتیب باشگاه ایرانی باید چنین رقمی را به اضافه جریمه دیرکرد به مربی ایتالیایی بپردازد. این در حالی است که طبیعتا استرا زمان کار در ایران (سال ۹۸) هم بخشی از دستمزدش را دریافت کرده بود. به علاوه دستیاران او هم از فیفا حکم گرفته‌اند که بخش دیگری از خسارات استقلال را تشکیل می‌دهد.

استراماچونی که در آغاز لیگ نوزدهم به جمع آبی‌ها پیوست، قراردادی دو ساله با این تیم منعقد کرد. او ظرف مدت کوتاهی توانست به تیم سر و سامان فنی بدهد و نزد هواداران به محبوبیت برسد. نهایتا اما درحالی‌که استقلال شرایط خوبی در جدول داشت و حتی در مقطعی به صدر رسیده بود، استرا این تیم را رها کرد و به ایتالیا برگشت. او با استفاده از بند معروف و دردسرساز عدم‌پرداخت به‌موقع مطالباتش، توانست قرارداد با استقلال را به‌طور یکطرفه فسخ کند و دستمزد هر ۲ سال را بطلبد.

فیفا به سود او حکم داد، استقلال به دادگاه عالی ورزش شکایت کرد و حالا هم این دادگاه حکم فدراسیون جهانی فوتبال را تأیید کرده است. به این ترتیب مردی که گروهی از هواداران استقلال تا مدت‌ها عقیده داشتند در حقش ظلم شده و او را فراری داده‌اند، بابت نیم‌فصل کار پول ۲ سال کامل را گرفت و کوچک‌ترین توجهی هم به عواطف و احساسات هواداران نکرد. او در ایران به «رئیس» ملقب شده بود و حالا پاداش شایانی بابت دوران بیکاری‌اش دریافت کرده است!

کد خبر 697936
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha