برای افزایش میزان مهارت و آگاهی شهروندان و همچنین غنی‌سازی اوقات فراغت اهالی منطقه ۱۱ در این یک ماه باقیمانده از تابستان، فرهنگسرای انقلاب از علاقه‌مندان دوره‌های آموزشی، فرهنگی و هنری نامنویسی می‌کند.

بهاره خسروی

به گزارش همشهری آنلاین، رئیس واحد آموزش فرهنگسرای انقلاب با اعلام این خبر در باره جزئیات نام نویسی دوره‌های آموزشی توضیح داد: «با توجه به استقبال خوب شهروندان و اهالی از برگزاری دوره‌های آموزشی از ابتدای تابستان برای فراهم کردن فرصت برابر آموزشی و همچنین غنی‌سازی اوقات فراغت شهروندان در این یک ماه باقیمانده تا قبل از بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها نامنویسی از علاقه‌مندان برای شرکت در بیش از ۴۵ رشته آموزشی آغاز شده است.»

به گفته «فرانک صادق‌بخت» این دوره‌ها شامل، دوره‌های قرآنی و علمی مجموعه آموزش‌های علوم قرآنی، رایانه، آموزش زبان و پزشکی(شامل دوره‌های فوریت‌های پزشکی و طب سنتی) آموزش است. در گروه هنری رشته‌های موسیقی، آموزش تار، سه تار، دف، سنتور، تنبک، ‌ساز دهنی و ارف کودکان برگزار می‌شود.

او همچنین به برپایی دوره آفرینش‌های خانگی ویژه افراد جویای کار اشاره می‌کند: «یکی از برنامه‌های آموزشی فرهنگسرای انقلاب توانمندسازی افراد جویای کار است و به همین بهانه دوره آموزشی کارآفرینی در دو بخش شامل دوره‌های سفره‌آرایی، شمع سازی، پتینه، ژله تصویری و تزریقی، سرمه‌دوزی و...، هنرهای سنتی از جمله قالیبافی، گلیم‌بافی، دوخت کیف چرمی، معرق و... و هنرهای تجسمی مانند دوره طراحی سیاه قلم، نقاشی رنگ و روغن، خوشنویسی، عکاسی و... از دیگر بخش آموزشی که برای علاقه‌مندان به هنر پیش‌بینی شده است.»

فرهنگسرای انقلاب برای ورزشکاران یکسری دوره‌های آموزشی پر و پیمان شامل ایروبیک، پیلاتس و حرکات اصلاحی، اسکیت، ژیمناستیک، شطرنج، دفاع شخصی، تکواندو، کونگ فو و تکواندو و تیراندازی با تیر و کمان و تفنگ بادی را برگزار می‌کند.

هچنین صادق‌بخت به برپایی دوره‌های علمی و آموزشی نقاشی، سفال، خلاقیت مادر و کودک، زبان، ارف کودکان، دفاع شخصی کودکان و کلاس‌های تقویتی ریاضی، ریاضی با چرتکه و رباتیک ویژه کودکان و نوجوانان با هدف کشف استعدادها و قوه خلاقیت کودکان و نوجوانان اشاره کرد.

رئیس واحد آموزش فرهنگسرای انقلاب از علاقه‌مندان دعوت کرد تا برای ثبت‌نام و شرکت در این دوره‌ها تا به نشانی بزرگراه شهید نواب صفوی، تقاطع پل کمیل، ابتدای کمیل شرقی، فرهنگسرای انقلاب اسلامی مراجعه کنند یا با شماره‌های ۵۵۴۰۸۶۶۹ و ۵۵۴۱۵۶۹۵ تماس بگیرند.

کد خبر 699455

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha