سرخ ها در اراک موفق شدند به اولین پیروزی فصل خود برسند.

سرلک

به گزارش همشهری آنلاین در هفته سوم لیگ برتر پرسپولیس در اراک به مصاف آلومینیوم رفت که این دیدار در نهایت با پیروزی یک بر صفر سرخ ها به پایان رسید. نیمه اول این دیدار ماند دو بازی قبلی سرخ ها توپ و میدان بیشتر در اختیار شاگردان یحیی گل محمدی بود اما پرسپولیس تنها یکی دو موقعیت خوبی گلزنی ایجاد کرد که توانست روی یکی از این فرصت ها به گل برسد.

 سرخ ها که در دو بازی اول در گلزنی ناکام بودند در این بازی توسط میلاد سرلک در دقیقه ۴۲ به گل رسیدند. هافبک سرخ ها  روی پاس در عمق علی نعمتی توانست دروازه پورحمیدی را باز کند تا پرسپولیسی‌ها نیمه اول را با پیروزی به پایان برسانند.

در نیمه دوم شاگردان یحیی گل محمدی تلاش کردند تا بازی را بیشتر با پاس های در عرض در اختیار بگیرند و در انتظار جلو کشیدن آلومینیومی ها بودند.

سرمربی سرخ ها که تیمش در فاط هجومی با حضور لوکادیا تحرک زیادی نداشت در نیمه دوم دست به چند تعویض همزمان زد و بازیکن هلندی را که سنگین به نظر می رسید بیرون کشید تا حامد پاکدل روانه میدان شود. در خط دفاعی هم در این نیمه هنانوف و نعمتی جایگزین فرجی و اسماعیلی فر شدند.

در ۲۰ دقیقه پایانی بازی هیچ یک از دو تیم نتوانستند موقعیت خصی رود دروازه یکدیگر ایجاد کنند و درنهایت این پرسپولیس بود که با همان تک گل سرلک  ۳ امتیاز مهم این بازی را به دست آورد.

سرخ ها با این برد طلسم نبردن آلومینیوم را در اراک شکستند و البته موفق به کسب اولین برد در فصل جدید هم شدند. ضمن اینکه هافبک سرخ ها هم اولین گلزن سرخ ها در فصل جدید لقب گرفت.

پرسولیس با این برد ۵ امتیازی شد تا یحیی و تیمش همچنان امیدوار به هفته های آینده باشند.

کد خبر 700792

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha