مدیرعامل سازمان رفاه، ‌خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از اعزام کاروان زیارتی کودکان کار به مشهد مقدس توسط شهرداری تهران خبر داد و گفت: کودکان کار پسر و دختر تهران در ۲ دو کاروان زیارتی به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

کودک کار

به گزارش همشهری آنلاین، احمد احمدی‌صدر مدیرعامل سازمان رفاه، ‌خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران درباره اعزام کاروان کودکان کار به شهر مشهد گفت: امروز نخستین کاروان زیارتی کودکان کار به شهر مشهد اعزام می‌شوند که در  کاروان نخست حدود ۱۵۰ پسر و فردا در قالب دومین کاروان ۲۰۰ کودک کار دختر به مشهد برای زیارت اعزام می‌شوند.

مدیرعامل سازمان رفاه، ‌خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: کودکان کاری که به مشهد مقدس اعزام می‌شوند، تحت پوشش ۳۰ مرکز تعلیم و تربیت و حمایتی پویا شهر تهران هستند.

احمدی‌صدر با اشاره به برنامه‌های تدارک دیده شده برای این کودکان در این اردو گفت: اعزام کودکان کار به مشهد مقدس در قالب اردوی زیارتی ادامه خواهد داشت و این کودکان با قطار و در مدت سه شب و چهار روز در مشهد مقدس خواهند بود و از برنامه‌های فرهنگی مانند زیارت، برگزاری مراسم جشن تکلیف، برنانه‌های تربیتی، سیاحتی و تفریحی، بازدید از موزه و اجرای مسابقه و اعطای جوایز بهره‌مند خواهند شد.

او افزود: برخی از این کودکان که به سن جشن تکلیف رسیده‌اند و مراسم جشن تکلیف‌شان در مشهد برگزار خواهد شد.

کد خبر 701861
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha