همشهری آنلاین : هفته شانزدهم بوندس لیگا با دیدار دو تیم صدرنشین بایرن‌مونیخ و هوفن‌هایم آغاز شد. دو تیم در پایان وقت قانونی به تساوی ۱ بر ۱ بسنده کرده بودند، اما تیم جوان هوفن‌هایم از مونیخ آموخت که وقت اضافی هم جزئی از بازی است. این بازی را بایرن 2 بر 1 برد.

 در نخستین دیدار روز شنبه (۶ دسامبر/۱۶ آذر) دو تیم بایر لورکوزن و بوروسیا مونشن گلادباخ به مصاف هم رفتند. در این دیدار لورکوزن با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی رسید. شالکه نیز به مصاف تیم برلینی هرتا رفت. شالکه پس از شکست در رقابت‌های جام یوفا، اکنون حتی در کنار تغییر مربی سخن از تغییر مدیر ورزشی نیز می‌کند. در این دیدار هرتا با نتیجه یک بر صفر بازی را واگذار کرد.

در چهارمین  دیدار هفته شانزدهم، دو تیم  بوخوم و فرانکفورت در مقابل هم قرار گرفتند که فرانکفورت با نتیجه ۴ بر صفر به پیروزی رسید.در دیدار بعدی، وردربرمن در مقابل کارلسروهه قرار گرفت که با نتیجه یک بر صفر مغلوب این تیم شد.
 
اشتوتگارت نیز در مقابل کوتبوس وارد میدان شد. اشتوتگارت که با شکست هفته گذشته از مربی خود جدا شده بود،  با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی دست یافت تا مارکوس بابل، بازیکن سابق تیم ملی آلمان و مربی جدید این تیم اولین پیروزی اش را جشن بگیرد.  
 
در آخرین دیدار روز شنبه و در شهرآورد غرب آلمان دو تیم آرمینیا بیله‌فلد و دورتموند در مقابل هم قرار گرفتند. در این دیدار دو تیم به تساوی بدون گل بسنده کردند.

دو دیدار نیز روز یکشنبه انجام شد که وولفسبورگ 2 بر 1 هانوفر را از پیش رو برداشت و کلن نیز با همین نتیجه مغلوب هامبورگ شد. در دیدار اول، اشکان دژاگه تا دقیقه 46 برای وولفسبورگ بازی کرد.

هم‌اکنون هوفن‌هایم با 34 امتیاز و تفاضل گل 19+ صدر نشین  است، بایرن مونیخ با همین امتیاز و تفاضل گل 15+ دوم است و بایر لورکوزن با 31 امتیاز در مکان سوم جدول ایستاده است.

کد خبر 70303

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز