سخنگوی کمیته فنی فدراسیون فوتبال به بازگشت کی‌روش روی نیمکت تیم ملی واکنش نشان داد.

قاسمپور، عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال

به گزارش همشهری‌آنلاین، ابراهیم قاسمپور، سخنگوی کمیته فنی فدراسیون فوتبال درباره وضعیت این کمیته اظهار کرد: مسئولان جدید فدراسیون فوتبال هنوز تکلیف کمیته فنی را مشخص نکردند و صحبتی هم با ما نشده که بمانیم یا برویم. البته شاید خودمان در یکی، ۲ روز آینده جلسه‌ای بگذاریم و به جمع‌بندی نهایی برسیم.

او ادامه داد: مسئول جدید فدراسیون فوتبال که می‌آید، تفکرات جدید دارد و باید دید که او کمیته فنی قبول دارد یا نه!  

قاسمپور درباره انتخاب تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال گفت: من به تاج تبریک می‌گویم، اما سیاست دوگانه در فوتبال کشورمان اعمال می‌شود. اگر به کسی به دلایل مختلف انگ و تهمت زده می‌شود و او کنار می‌رود، چرا صلاحیتش تایید می‌شود و اگر خلافی نکرده چرا با آبرویش بازی کردند؟

سخنگوی کمیته فنی فدراسیون فوتبال درباره وضعیت اسکوچیچ در تیم ملی فوتبال گفت: ما دلایل خود را برای برکناری اسکوچیچ اعلام کردیم، اما هیئت رئیسه تصویب کرد که اسکوچیچ بماند و اعضای آن باید جوابگو باشند. اصولی که اصول فوتبال را زیرپا گذاشت اکنون باید جواب بدهد. تاج رئیس فدراسیون فوتبال هم نقطه نظرات خود را درباره سرمربی تیم ملی دارد و او باید تصمیم بگیرد.

او درباره احتمال بازگشت کی‌روش به تیم ملی فوتبال گفت: کمیته فنی فدراسیون فوتبال به شدت مخالف بازگشت کی‌روش است. اگر او به تیم ملی فوتبال برگردد، به ما و کسانی که کی‌روش را بیرون کردند، تو دهنی زده می‌شود!

کد خبر 703287
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • رحمان IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    1 3
    اسکو چیچ زحمت کشیده تیم را برای اولین بار یکضرب وبا صدرنشینی به جام حهانی برده خقه شه خودشم در جام جهانی تیم رو هدایت کنه مردم ازش حمایت میکنن