شنبه ۳ تیر ۱۳۸۵ - ۱۲:۵۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس و سخنگوی هیات مدیره خانه موسیقی، چهارم تیر در نخستین نشست پس از انتخابات دور چهارم هیات مدیره جدید خانه موسیقی تعیین خواهد شد.

به گزارش همشهری آنلاین ، با توجه به اینکه طبق عرف این گونه انتخابات ، فرد دارای بیشترین رای  ریاست هیات مدیره را برعهده می گیرد ، پیش بینی می شود که داود گنجه‌ای به ریاست هیات مدیره برگزیده شود ، اما گنجه ای  در چند دوره اخیر هم به رغم آوردن رای اول از پذیرش این سمت سرباز زد .

ازسوی دیگر انتخاب مدیرعامل خانه موسیقی نیزاز جمله چالشهای جدی هیات مدیره دور تازه است . چالشی که در دروه های گذشته نیز خانه موسیقی با آن دست به گریبان بود و انتخاب مدیر عامل به معضلی برای این نهاد صنفی مدنی تبدیل شده بود .

در دور گذشته، پس از درگذشت استاد فریدون ناصری ، اختلاف نظر بر سر نفر بعدی سبب شد که خانه موسیقی چند ماهی را بدون مدیر عامل بماند تااینکه در نهایت ترکیب هیات مدیره با اکثریت نسبی ، رای به مدیرعاملی کامبیز روشن روان داد که خود دو ماه مانده به برگزاری انتخابات خانه موسیقی ،  به دلیل برخی اختلاف نظرها از این سمت عملا کناره گرفت و اداره خانه را به داود گنجه ای سپرد . همراه روشن روان ،فاضل جمشیدی نیز از معاونت اجرایی کنار گذاشته شد .

روشن روان در نشست مجمع عمومی خانه نیز از توضیح دلایل کناره گیری و نامزد نشدنش برای هیات مدیره سخنی نگفت. تنها حمید رضا نوربخش، بازرس قبلی و عضو کنونی هیات مدیره، در پاسخ به پرسش یکی از اعضای مجمع عمومی  گفت که بهتر است این مباحث در نشستی جداگانه مطرح شود .

برابر اساسنامه هیات مدیره خانه موسیقی می‌تواند یک نفر از درون هیات مدیره و یا یک تن از خارج این ترکیب را به عنوان مدیر عامل تعیین کند. در 7 سالی که از عمر خانه موسیقی گذشته است ، به ترتیب حسین علیزاده، محمد سعید شریفیان ، فریدون ناصری و کامبیز روشن روان مدیرعاملی خانه موسیقی را عهده دار بوده اند .

در چهارمین دوره انتخابات هیات مدیره خانه موسیقی داوود گنجه ای ، محمدعلی کیانی نژاد، داریوش پیرنیاکان، هوشنگ ظریف، محمد سریر ، حمید رضا نوربخش و رامین جزایری به عنوان اعضای هیات مدیره خانه موسیقی انتخاب شدند.

کد خبر 704

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز