غلامحسین کرباسچی مدیر مسئول روزنامه هم میهن در مناظره‌ای با عبدالله گنجی مدیر مسئول روزنامه همشهری در شبکه خبر گفت: اگر بخواهیم رکن اصلی قانون را اجرا کنیم باید از همین درب استودیو که در آن حضور داریم شروع کنند به گرفتن خانم ها! 

غلامحسین کرباسچی گفت: پس وقتی میبینیم که یک قانون در یک زمانی تصویب شده که در حال حاضر یک اکثریت قاطعی از جامعه به آن عمل نمی کنند؛ باید این قانون مورد تجدید نظر قرار بگیرد.

کد خبر 707387

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ویدئو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 84
  • نظرات غیرقابل انتشار: 15
  • ایوب گلپیرا IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    خدا لعنتت کنه بی شرف قانون خدا رو با خواست مردم تغییر میدهی؟ حرام خدا حرام حلال خدا حلال
    • سامان US ۰۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      75 23
      اشکال شما کم سوادی شماست. قوانین شرعی برداشتهای شارع از متون مذهبی به طور اخص کتاب و سنت هستند و منتج از جامعه و تعالیم شارع یا مجتهد که بنابر مقتضیات زمان تغییر می کنند. درست بهمین دلیل است که احکام بین مذاهب اسلامی و حتی بین فقهای گوناگون یکسان نیستند. فقهای کم تعدادی هم هستند که اساسا حجاب را به فرم و شکل کنونی دستور شرع نمی دانند. تصور شما از احکام خدا اساسا بی پایه است. خداوند توسط پیامبران راه سعادت را بصورت کلی و نه جزیی بر انسانها ابلاغ کرده و قوانین روزمره بنا بر نیاز و مقتضیات زمان خود شکل می گیرند. مقبولیت عمومی یک قانون ناگزیر است چرا که در یک جامعه ۸۰ میلیونی اساسا تحمیل یکرویه و نحوه زندگی نه تنها غیر عقلی بلکه غیر عملی است. اجبار در دین نتیجه ای جز نفرت و رویگردانی از آن دین ببار نخواهد آورد. شما به جای تقلید کور منابع مرجع خود را گسترده تر کن تا شاید با عنایت خداوند به حقیقت دست یابید.
  • مهرداد US ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    74 9
    میخوادارشادکنید جشنواره فجر برید ... شبها برید الهیه ولنجک،فرشته شهرک غرب ، دربند که ...
  • س ه IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    47 89
    امثال کرباسچی پایه گذار فساد و رانت و دزدی و غارت هستن انها بنیانگذاران لیبرالیسم و..... بعد از انقلاب در کشور هستن
  • یاران باوفا IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    اقای کرباسچی موذیانه همسو بارسانه های خارج نشین باصحبتهای دوپهلو اتش بیار معرکه شد وتلاش کرد بی بندوباری رادرجامعه نهادینه کرده وخودراموجه معرفی نماید
  • علی IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    44 27
    چرا برنامه به این حوبی که داشت مثل مناظره پیش میرفت و اموزنده و روشنگر هم بود رو قطع می کنید یا وقت کمی براش در نظر میگیرید ..چرا بحث رو ابتر رها می کنید و... بزارید ببینیم نظرات هر دو طرف چی بود خوب .. البته صحبت های اقای کوشکی هم در نوع خودش جالب بود ...
  • DE ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    76 27
    قانون برای آسایش و آرامش اکثریت مردم یک ملت وضع می گردد ، قانونی که اکثریت مردم بدان اعتقاد ندارند و به دلیل اعتقاد نداشتن به آن ، عمل نمی کنند معنایش این است که این قانون نزد مردم فاقد وجاهت و ارزش و اعتبار است ! و می بایست ابطال گردد .
  • IR ۰۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    51 17
    قانون مهریه هم بردارید
  • IR ۰۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    46 7
    این گونه مناظره ها بنظر من درست نیست که طرفین حاضر در جلسه را از خارج جلسه تلفنی توهین کنند. موضوع این مناظره چه ربطی به شهردار بودن آقای کرباسچی داشت. آقای معلم. مناظره برگزار میشه که یه راه حلی درست پیدا کنیم. تا ایرانی پر از آرامش داشته باشیم.‌تا منافقین سود استفاده نکنند.‌ متاسفانه بعضی از دوستان رعایت نمی‌کنند. از آقای معلم که استاد دانشگاه چنین انتظاری نداشتیم که با تلفن در برنامه با مهمان مناظره اینگونه سخن بگویید. یه موضوع جواب شما را به عنوان ایرانی بدهم. بابت رنگ کردن کره کره مغازه را خوب متوجه باشید. ۱، جهت زیبایی شهر بود. ۲, جهت سرقت شبانه نیز کار آمد بودن. وقتی نیمه های شب کره کره مغازه ایی بالا می‌رفت از فاصله دور نمایان بود در این طرح سرقت کمتر اتفاق می افتاد. آقای معلم. شما که ادعا دارید یک معلم هستید، و به معلم بودن خود افتخار میکنید. طرح بدید در آموزش پرورش بچه مان خوب تربیت شوند و در مدارس باید فرهنگی سازی را اجرا کرد. شما لطف کنید اول مهر سری به مدارس بزنید ببینید یه مدیر و معاون، و معلم چقدر اختیارات دارند در خصوص تربیت فرزند من و شما.
  • IR ۰۶:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    43 3
    اول از صدا وسیما باید شروع بشه از خانمای بازیگر