همشهری آنلاین : هفته‌ هفدهم بوندسلیگا، روز جمعه با مصاف میان دورتموند و مونشن‌گلادباخ آغاز شد. این دیدار با نتیجه‌ دو بر یک به سود دورتموند پایان یافت. در ادامه‌ دیدارهای هفته‌ هفدهم، روز شنبه نیز هفت دیدار و روز یکشنبه یک دیدار دیگر برگزار گردید.

در نخستین دیدار روز شنبه بوندسلیگا، دو تیم برمن و وولفسبورگ به مصاف هم رفتند. برمن در این بازی از چند بازیکن اصلی خود به دلیل آسیب‌دیدگی محروم بود. سرانجام این دیدار با نتیجه‌ دو بر یک به سود برمن به پایان رسید. هامبورگ در مقابل فرانکفورت با نتیجه‌ یک بر صفر به پیروزی رسید.

یکی از حساس‌ترین بازی‌های روز شنبه، میان بایرن مونیخ، قهرمان فصل پیش و رکورددار قهرمانی بوندسلیگا و تیم اشتوتگارت برگزار شد. مونیخی‌ها که هفته‌ گذشته بر تیم صدرنشین غلبه کرده و در لیگ قهرمانان نیز موفق بوده‌اند، با نتیجه 2 بر 2 با اشتوتگارت مساوی کردند.

در یکی دیگر از دیدارهای روز شنبه، لورکوزن میزبان کوتبوس بود. لورکوزن که بر جایگاه سوم جدول تکیه زده است با نتیجه ‌یک بر یک متوقف شد. هانوفر و بیله‌فلد نیز یک بر یک مساوی کردند.

از دیگر بازی‌ها، دیدار میان هرتا برلین و کارلسروهه بود که با نتیجه‌ چهار بر صفر به سود هرتا برلین به پایان رسید. آخرین بازی روز شنبه میان بوخوم و کلن برگزار شد که این دیدار هم با نتیجه‌ دو بر یک به سود کلن به پایان رسید.

در روز یکشنبه نیز یک دیدار حساس میان تیم شگفتی‌آفرین هوفن‌هایم و شالکه انجام شد که با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید و بدین ترتیب تیم شگفتی آفرین هوفن هایم که در این فصل به بوندسلیگای یک صعود کرده است قهرمانی نیم فصل را از آن خود کرد و بایرن مونیخ را به رده دوم فرستاد.

کد خبر 70784

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز