مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به شهادت یکی از مدافعان امنیت اهل استان در اغتشاشات اخیر، گفت: شهید استوار یکم فرید کرم‌پور که چند روز پیش در اغتشاشات استان تهران زخمی و در بیمارستان بستری شده بود، بعدازظهر امروز به درجه رفیع شهادت نائل شد.

تجمع رشت

به گزارش همشهری آنلاین، هبت‌اله هاشمی با اشاره به شهادت یکی از مدافعان امنیت لرستان در اغتشاشات اخیر، اظهار کرد: شهید استوار یکم فرید کرم‌پور که چند روز پیش در اغتشاشات زخمی و در بیمارستان بستری شده بود، بعدازظهر امروز به درجه رفیع شهادت نائل شد.

وی خاطرنشان کرد: شهید کرم‌پور اصالتا لرستانی و اهل شهرستان چگنی است که در نیروی انتظامی شهرستان رباط کریم تهران مشغول به خدمت بود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در خصوص تشییع پیکر این شهید والامقام، بیان داشت: فردا در نیروی انتظامی رباط کریم مراسم یادبودی برای شهید برگزار خواهد شد و پس از برگزاری این برنامه پیکر شهید برای تشییع و خاکسپاری به لرستان منتقل می‌شود.

هاشمی بیان داشت: شهید کرم‌پور به درخواست فرماندهی انتظامی لرستان در گلزار شهدای خرم‌آباد به خاک سپرده خواهد شد، با این وجود منتظر تصمیم و اعلام خانواده شهید برای مکان دقیق خاکسپاری خواهیم ماند.

وی از عموم مردم درخواست کرد در آئین تشییع و خاکسپاری شهید امنیت لرستان که مکان و زمان آن به زودی از طریق فراخوان‌های عمومی و رسانه‌ها اعلام خواهد شد، شرکت کنند.

کد خبر 708678
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 5
  • نظرات غیرقابل انتشار: 5
  • محمود IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    روحش شاد مطمئن باشید این کارها کار افراد معمولی و چندتا دانشجو و دختر و پسر جوان نیست این کارها از دست افراد آموزش دیده بر میاد.. دختر پسرها خیلی زرنگ باشن یه سطل زباله رو آتش میزنن و فرار میکنن و اگه جایی گیر کنن یه مامور رو هل میدن و از دستش در میرن نه کشتن و انفجار و آتش زدن بانک و اتوبوس و..‌‌..‌