نماینده مجلسی که امروز باید پاسخگو باشد که در جریان اعتراضاتِ در این چند روز کجا بوده است؟ کدام داد را به صحن مجلس آورده است؟ بر سر کدام بیداد فریاد کشیده تا مردم معترض ببینند حرفشان و مطالبه‌شان را نمایندگانی در مجلس دنبال می‌کنند.

رسول خادم

به گزارش همشهری آنلاین، رسول خادم رئیس پیشین فدراسیون کشتی و قهرمان کشتی جهان در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام نوشت:

آنهایی که با کوتاهی در عمل به مسئولیت‌هایشان، مقصران ایجاد بستر اعتراض مردم هستند، کاسه از آش داغ‌تر شده و مدعی شدند که باید کسانی را که دلسوزانه در کنار مردم بوده‌اند، به عنوان مقصران اصلی تنش‌های اخیر، پاکسازی کرد! چه فرافکنی حساب شده‌ای!

نماینده مجلسی که امروز باید پاسخگو باشد که در جریان اعتراضاتِ در این چند روز کجا بوده است؟ کدام داد را به صحن مجلس آورده است؟ بر سر کدام بیداد فریاد کشیده تا مردم معترض ببینند حرفشان و مطالبه‌شان را نمایندگانی در مجلس دنبال می‌کنند و حق آن‌ها را پی میگیرند، مدعی شده که باید جامعه را از وجود برخی ورزشکاران، هنرمندان و … پاکسازی انقلابی کرد!

امروز اگر قرار است کسانی اصلاح شود، برخی نمایندگان هستند که بی‌تعهدی خود به مردم را در پشت شعارهایشان پنهان کرده‌اند! اشکی که در هر طرف ریخته شد به گردن همین مجلس است!
 

کد خبر 710379

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 3
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • محمد IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
    19 1
    این شد حرف حساب ...کجایید نمایندگان چند وجهی بیایید پاسخ بدهید
  • حسین ترکاشوند IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
    1 1
    مواضع معتدل و حرفه ای روزنامه همشهری قابل تقدیر است . بعضی از سایت ها و فعالان به اصطلاح انقلابی ، هیزم کش جهنم هستند و با مواضع اهانت آمیز و رکیک به دنبال دو قطبی سازی مردم هستند
  • IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
    4 3
    خدایی گل گفتی.نمایندگان بجززمان انتخابات که مردمی میشوند.ماچنان میکنیم چنین میکنیم
  • محمود خانلاری IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
    7 6
    حالا به نظر شما چون نمایندگان به بیدادهای احتمالی مورد نظر شما اعتراض نکرده و به صحن مجلس نیاورده اند دیگران محققند گمراه شوند و با دشمن همراهی کنند و در فتنه ای که قطعا ساختگی بود و صرفا فتنه گر دنبال بهانه بود که هر اتفاقی ممکن بود محمل آن بهانه باشد چطور هنوز هم با زبان بی زبانی دنبال توجیه خطا هستیم.