مدیر عامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد گفت: برای تعمیر و تامین دستگاه‌های شارژ من‌کارت یک تیم عملیاتی در نظر گرفته شده که به صورت منظم ۸۵۰ دستگاه‌ شارژ موجود در سطح شهر را به صورت میدانی بررسی می‌کنند.

كارت بليط

به گزارش همشهری آنلاین، در هفته‌های گذشته، گزارش‌های مردمی زیادی مبنی بر نبود من‌کارت در باجه‌های فروش و خرابی دستگاه‌های شارژ در سطح شهر به گوش می‌رسید که این موضوع سردگمی‌های زیادی برای شهروندان ایجاد کرده است.  

در همین خصوص مهدی بدیع فرخد، مدیر عامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد، در خصوص کمبود من‌کارت در باجه‌های فروش سطح شهر گفت: چندین سال متوالی است که ۳۰ مرکز فروش من‌کارت در سطح شهر فعالیت دارد. در حال حاضر تعداد توزیع من‌کارت‌ها کم نشده بلکه نسبت به گذشته افزایش هم یافته است؛ به عبارت دیگر تعداد توزیع کارت‌ها تقریبا ۲ برابر شده است.

او ادامه داد: طبق قرارداد شهرداری با متصدیان فروش، آن‌ها موظف هستند صبح تا شب در باجه‌های فروش حضور داشته و به مردم خدمات‌رسانی کند.

مدیر عامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد با اشاره به خرابی دستگاه‌های شارژ من‌کارت عنوان کرد: دستگاه‌های شارژ من‌کارت برای ما موضوع حساسی است زیرا ممکن است شهروندان به دستگاه‌های شارژ مراجعه کرده و هزینه پرداخت کنند اما دستگاه خراب باشد و هزینه از حساب بانکی آن‌ها کسر شود اما من‌کارت شارژ نشود. برای حل این مساله فراخوانی برای شهروندانی که دچار این مشکل شده بودند، ارسال شد که به شهرداری مراجعه و هزینه خود را دریافت کنند.  

کد خبر 711238

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

بیشتر

دیدگاه خوانندگان امروز

بیشتر

پر بیننده‌ترین خبر امروز

بیشتر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha