تعدادی از بوستان‌ها و نقاط بی‌دفاع شهری جنوب تهران که از امکانات روشنایی مناسب برخوردار نبودند توسط اهالی و معتمدان شناسایی شدند تا مسئولان شهرداری در اولین فرصت برای رفع خاموشی و تامین روشنایی آنها اقدام کنند.

برج نوری و بوستان ها

به گزارش همشهری آنلاین، مسئولان شهرداری منطقه ۱۷ به منظور خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان و کاهش مسائل و مشکلات آنان در شهر و محله، با معتمدان و امنای آنان به طور مداوم و مستمر در تعامل بوده و برای تحقق خواسته مردم تلاش می‌کنند.

 شهردار منطقه۱۷ از نصب ۵۰ برج نوری در بوستان‌ها و تفرجگاه‌های این منطقه در نیمه اول امسال خبر داد وگفت: «با توجه به نارضایتی شهروندان مبنی بر روشنایی نامناسب تعدادی از تفرجگاه‌های منطقه و بروز احساس ناامنی، نقاط خاموش و بوستان‌های تاریک به کمک معتمدان‌ محله‌ها شناسایی و همکارانم در مجموعه شهرداری منطقه ۱۷ با نصب برج‌های نوری برای تامین روشنایی این محل ها اقدام کردند.»

«رضا شنگی» افزود: «نصب برج‌های نوری تا پایان سال ادامه دارد و از برنامه‌های مهم شهرداری منطقه ۱۷ است. امیدواریم با تلاش همکارانم تعداد برج‌های نوری نصب شده تا پایان سال به ۱۵۰ برج نوری برسد. هدفمان این است که اهالی به ویژه بانوان، کودکان و افراد سالخورده بتوانند به‌راحتی در این بوستان‌ها تردد کنند.»

شهردار منطقه ۱۷ ادامه داد: «تا کنون در بوستان های زرین، زاور، مهرآفرین، ابوذر و... روشنایی مناسب برقرار و پایه چراغ‌های با قدرت ۷۰ وات نصب شده و علاوه بر این، رفع خاموشی محدوده خیابان شهید رشیدی‌جهان که از نقاط بی‌دفاع شهری بود انجام شد.»

کد خبر 712353

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha