واکنش علی دایی به ادعای کشته شدن یک دانش آموز دختر در اردبیل توسط ماموران با واکنش قوه قضاییه نیز همراه شده است.

قوه قضائيه

به گزارش همشهری آنلاین به‌ نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، رسانه‌های ضد انقلاب مدعی شدند که روز پنجشنبه ۲۱ مهرماه تعدادی از ماموران به مدرسه دخترانه شاهد اردبیل حمله کرده و عده‌ای از دانش‌آموزان این مدرسه را دستگیر و برخی از آن‌ها را مورد ضرب و شتم قرار دادند. پس از این ادعا بود که نام اسرا پناهی توسط حساب‌های فعال در شبکه‌های اجتماعی به عنوان کشته‌ شدگان مطرح شد که مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل شایعات درباره جان باختن این دانش‌آموز دختر را تکذیب کرد.

اما پس از مشخص شدن ابعاد ماجرا، علی دایی بازیکن سابق تیم ملی با انتشار پستی در صفحه مجازی خود، خبر کذب کشته شدن یک دانش‌آموز در اردبیل را بازنشر کرد.

انتشار این مطلب واکنش‌های بسیاری را برانگیخت و حتی از وی درخواست شد برای اثبات ماجرا به خانه دختر فوت شده مراجعه کند و شخصا موضوع را پیگیری کند.

در نهایت دایی مجددا مطلب دیگری در این رابطه منتشر کرد و ادعای قبلی خود را تکرار کرد و در پست جدید نیز سندی از ادعای خود ارائه نکرد.

انتظار می‌رود اگر علی دایی، مستنداتی در خصوص ادعای مطرح شده درباره مرگ دختر دانش آموز در اردبیل دارد، آن را به مراجع ذیربط ارائه کرده و موضوع را مورد پیگیری قرار دهد.

کد خبر 713282

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حقوقی و قضایی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 3
  • نظرات غیرقابل انتشار: 6
  • US ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    19 23
    خوبه خودتونو از تک و تا نمیندازین، بابا همه عالم فهمیدن هماهنگ نکرده بودین با هم. بیمارستان میگفت هیشکی نمرده، عموش میگفت از بیماری قلبی مرد، نماینده میگفت خودکشی کرد. خخخخخخ 😂
  • IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    19 9
    اگه یکی غیر علی دایی این حرفهارو میزد چوب تو آستینش میکردین چون علی دایی ه هر چی دوس داره میگه متاسفم
  • جواد IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    11 17
    دایی هم از اوناست که نمکدون نو شکست حیف پول مردم رو ر اینا دادن
    • IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      12 6
      مگه شما آلمانی هستی علی دایی اگه پولدار شد علاوه بر اینکه کلا توی اردبیل متعلق به خانواده ای بود که دستشون به دهنشون میرسید از لیگ آلمان پول در آورد اگه خاطرتون باشه قبل از ۱۹۹۸ خیلی فوتبال ایران جای پول دراوردن نبود
  • IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    10 16
    اقای دایی عزیز مشکلات را همه قبول دارند باید به اقای رییسی فرصت بدهیم تا مشکلات را کاهش دهد وحل کند نه اینکه به اشوب اغتشاش هرج ومرج دامن بزنیم تا خون هموطنان بیشتری به زمین بریزد
  • رضا IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    7 14
    روحانی از اینا مالیات نمی‌گرفت حالا می‌خوان ازشون مالیات بگیرن می‌خوان کشوروبه گند بکشن