خبر منتشر شده در برخی کانال‌ها با عنوان تهدید مولوی عبدالحمید امام جمعه اهل سنت زاهدان توسط سپاه پاسداران از اساس کذب و جعلی است.

مولوی عبدالحمید: اصلاح‌طلبان در مورد طالبان تندروی می‌کنند

به گزارش همشهری آنلاین، در فضای مجازی خبری به نقل از کانال سپاه پاسداران مبنی بر تهدید مولوی عبدالحمید امام جمعه اهل سنت زاهدان توسط سپاه پاسداران منتشر شد که صحت ندارد چراکه بنا بر آنچه روابط عمومی سپاه پاسداران بارها اعلام کرده، سپاه هیچ کانال رسمی در تلگرام ندارد و هرگونه اطلاع رسانی رسمی اخبار و گزارش‌ها در خصوص مأموریت، عملکرد و مواضع این نهاد تنها از طریق سایت "سپاه‌نیوز" به نشانی www.sepahnews. com صورت می‌پذیرد.

کد خبر 714923
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • حسین IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    6 2
    دشمن کینه توز دست بردار نیست و هر روزه ده شایعه و دروغ پردازی میکند ملت چه شیعه و چه سنی بایس حواسشون خیلی خیلی جمع باشه مبادا در دام سوریه شدن بیفتیم جوانان خود را اگاه سازید که غفلت بهای سنگین و جبران ناپذیری دارد همچون روزگاره ایزدی های عراق که چه بسا صدها برابر .وحشانه تر بر سره این ملت خواهد امد بلاخص هموطنان مرز نشین بسیار بسیار هوشیار باشند چرا که هر نقطه از این اب و خاک حکم یک بدن و یک روح را دارد و اندک خراشی ب این بدن تمامی اعضای ان را بدرد خواهد اورد جوانان را اگاه سازید و ب خدا توکل داشته باشید انشاالله ب زودی پیروزی قطعی است و این وعده الهی است ،