به گزارش همشهری آنلاین، شرکت متا اعلام کرد پس از بروز مشکل چند ساعته برای کاربران در اروپا، آسیا و بریتانیا، مشکلی که در سرویس پیام رسانی واتساپ بهوجود آمده بود را برطرف کرده است.
روز گذشته سایت Downdetector گزارش قطعی واتساپ بیش از ۶۸ هزارکاربر بریتانیایی، ۱۹ هزارنفر در سنگاپور و ۱۵ هزارنفر در آفریقای جنوبی را ثبت کرده بود.
با این حال این موضوع خیلی سریع پیگیری و حل شد. یکی از سخنگویان شرکت متا بهعنوان شرکت مادر واتساپ درباره این قطعی گسترده گفت: «ما این مشکل را حل کردهایم و بابت آن برای افرادی که به دردسر افتادند و قادر به استفاده از این پیام رسان نبودند عذرخواهی میکنیم.»
البته او درباره علت این قطعی حرفی نزد. واتساپ به یک وسیله ارتباطی حیاتی برای خانوادهها و مشاغل تبدیل شده است. قطعی یک ساعته این پیامرسان در اکتبر گذشته نیز به تجارت داراییها از رمز ارزها گرفته تا نفت ضربه زد و پس از آن بود که بسیاری از کاربران تصمیم به مهاجرت به پلتفرم دیگری مانند تلگرام گرفتند.
بیشتر بخوانید:
پس از قطعی، سهام شرکت متا بهعنوان شرکت مادر واتساپ در معاملات قبل از بازار با ۰.۷ درصد کاهش به ۱۲۸.۸۵ دلار رسید.
نظر شما