دومین جلسه ستاد مدیریت محلات شهر تهران به ریاست علیرضا زاکانی و با حضور اعضای این ستاد برگزار شد.

زاکانی

به گزارش همشهری آنلاین، دومین جلسه ستاد مدیریت محلات شهر تهران صبح امروز - پنجشنبه ۵ آبان ۱۴۰۱- با حضور اعضای این ستاد و به ریاست شهردار تهران برگزار شد.

علیرضا زاکانی شهردار تهران در این جلسه با بیان اینکه ابر پروژه این دوره از مدیریت شهری در تحول نرم، مشارکت در ساخت یک الگو توسط مردم بر محور نخبگان است؛ اظهار کرد: مهمترین رکن این ویژگی مشارکت پذیری ناظر به نظام محلات ما است و این پروژه، پروژه اساسی ما خواهد بود که برای آن ظرفیت هایی وجود دارد.

او افزود: یکی از این ظرفیت‌ها نظام نامه محلات است و ما مکلف شدیم ساماندهی محلات را انجام دهیم. قبلا این کار توسط شورایاری‌ها انجام می‌شد و آنها یک ظرفیتی را ایجاد می‌کردند. این نظام نامه متصدیانی از جمله سازمان تبلیغات، امور مساجد، بسیج و ... دارد و نیازمند یک دبیر است.

سراهای محله را محل درآمد نمی‌دانیم

زاکانی با اشاره به اینکه سراهای محله باید پیشانی کار فرهنگی و اجتماعی شهرداری باشند، تاکید کرد: اگر این مسأله را از آب و گل در بیاوریم می توان شهر را تحویل مردم داد. ضمن اینکه ما سراهای محله را محل درآمد نمی دانیم و باید جوهره جهادی در آن حاکم شود چرا که این سراها سرپنجه های معاونت فرهنگی و اجتماعی و سازمان فرهنگی و هنری شهرداری است.

کد خبر 715387
منبع: خبرگزاری شهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha