تیم بارسلونا در یکی دیدار جذاب و دیدنی مقابل والنسیا با درخشش مهاجم لهستانی خود در دقایق پایانی به برتری رسید.

به گزارش همشهری‌آنلاین، تیم‌ بارسلونا شب گذشته از هفته دوازدهم رقابت‌های لالیگا در ورزشگاه مستایا میهمان تیم والنسیا بود که این دیدار با برتری دقایق پایانی آبی‌واناری‌ها خاتمه پیدا کرد.

شاگردان ژاوی با بازی هجومی خود موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریف خلق کردند و در دقیقه ۲۲ به گل رسیدند که با تصمیم داور و به کمک VAR گل کاتالان‌ها مردود اعلام شد.

در نیمه دوم دامنه حملات بارسایی‌ها بیشتر شد اما برخلاف جریان بازی این تیم والنسیا بود که در دقیقه ۵۹ به گل رسید اما این گل هم با تصمیم کمک‌داور ویدیویی مردود شد تا بازی همچنان با تساوی بدون گل ادامه پیدا کند.

در حالیکه فقط چهار دقیقه بیشتر از پایان مسابقه باقی نمانده بود رابرت لواندوفسکی دوباره ناجی ژاوی و تیمش شد و آبی‌واناری‌ها در دقیقه ۹۲ به گل برتری رسیدند تا درنهایت در به یک پیروزی ارزشمد خارج از خانه دست پیدا کنند.

بارسلونا با این پیروزی و با یک بازی بیشتر از رئال مادرید و هم‌امتیاز(۳۱ امتیاز)با این تیم اما با تفاضل گل بهتر موقتا در صدر جدول لالیگا ایستاد.

شاگردان کارلو آنچلوتی امروز در چارچوب این رقابت‌ها میزبان تیم خیرونا هستند و در صورت کسب امتیاز دوباره صدرنشین خواهند شد.   

کد خبر 716004
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha