یکشنبه ۸ دی ۱۳۸۷ - ۰۹:۱۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: تقاضا برای خرید سهام دو شرکت ایران ترانسفو و مپنا در معاملات بورس تهران در روز یکشنبه ۸ دی‌ماه، تا ساعت ۱۱:۵۴ بیش از سایر شرکت‌های بورسی بود.

در این روز تا زمان یاد شده، ۱۰۹ نفر اقدام به خرید ۹۴۰ هزار و ۸۴۰ سهم ایران ترانسفو به ارزش ۵.۷ میلیارد ریال و ۱۷۳ نفر هم اقدام به خرید ۴.۷ میلیون سهم مپنا به ارزش ۵ میلیارد ریال کردند.

در دیگر سوی بازار، یک هزار و ۱۰۰ دستور فروش برای ۲۶ میلیون سهم سرمایه‌گذاری امید به ارزش ۱۲۵.۶ میلیارد ریال صادر شد و ۸۲۱ نفر هم در صف فروش ۴.۸۸ میلیون سهم گل‌گهر به ارزش ۷۵.۵ میلیارد ریال ایستادند.

چادرملو نیز - مطابق روزهای اخیر - با صدور یک هزار و ۱۳۷ دستور فروش برای ۷.۵ میلیون سهم به ارزش ۵۸.۹ میلیارد ریال در ردیف سوم جدول عرضه قرار گرفت.

بنابر گزارش‌های رسیده از تالارهای مبادله سهام در بورس اوراق بهادار تهران، در معاملات روز یکشنبه ۸ دی تا ساعت ۱۱:۵۴ شاخص کل قیمت سهام ۲۸.۸ واحد دیگر پایین آمد تا به ۸ هزار و ۷۵۷ واحد برسد و شاخص بازار اول (شاخص عملکرد تالار اصلی) هم با ۲۹ واحد افت به ۷ هزار و ۱۷۳ واحد رسید.

شاخص بازار دوم (شاخص عملکرد تالار فرعی) نیز ۵.۸ واحد کاهش در کارنامه خود تا این لحظه از معاملات ثبت کرد و به ۱۲ هزار و ۷۲۸ واحد بازگشت.

کد خبر 71739

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز