فرمانده انتظامی البرز گفت: ۱۱ نفر از اغتشاشگران و عوامل حمله به ماموران پلیس در آزاد راه کرج - قزوین که در روز پنجشنبه در آشوب های خیابانی صورت گرفته بود دستگیر شدند.

اغتشاشات - آشوب - کرج

به گزارش همشهری آنلاین، سردار عباسعلی محمدیان روز شنبه  به خبرنگاران اعلام کرد: ۹ نفر از این افراد که قصد خروج از کشور را داشتند در یکی از استان های غربی کشور دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه در حال تحقیقات از این افراد هستیم و اطلاعات تکمیلی به زودی ارسال و اطلاع رسانی می شود افزود: ۲ نفر دیگر به یکی از استان های کشور متواری شده بودند که با ردیابی های صورت گرفته و همکاری خوب مردم کشورمان این افراد نیز دستگیر شدند.

محمدیان ادامه داد: در مجموع ۱۱ نفر در ارتباط با حمله به خودرو پلیس در این استان شناسایی و دستگیر شدند که پس از کسب اطلاعات بیشتر، اطلاعات تکمیلی به عموم مردم خواهد رسید.

 اوباش مسلح در اتوبان تهران - قزوین، به بهانه مراسم چهلم جانباختگان اغتشاشات اخیر، با حمله به پلیس در روز پنجشنبه دست به جنایت زدند.

کد خبر 717735

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حقوقی و قضایی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 19
  • ایرانی اصیل IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    35 24
    فقط اعدام چون ایرانی نیستند و بدون شک عضو گروهکهای وابسته هستند که الان پیداشدند
  • شهزاد IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    35 24
    اعدام حق این اغتشاشگران وجرثومه های فساد و تباهی است باید اعدام شود این خواست ملت بزرگ ایران اسلامی است. انشاالله
    • ایران IR ۰۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
      0 0
      اینها افراد آموزش دیده وجانی وقاتل هستند.مسلح هم که هستند.اینها ،هم معترضها را میکشند وهم پلیس را تا اینگونه ملت را به جان هم بیندازند.خدا نیرنگ وفریبکاریشان را جواب میدهد.خون مظلوم پایمال نمیشه.
  • IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    17 15
    برخورد عبرت آموز.دیگه مدارا بس.به خدا خون مردم از دیدن این صحنه ها جوش اومده.
  • راهیان نور IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    13 10
    اغتشاشگران خود فروخته هایی هستند که جان و مال هیچکس برایشان اهمیت ندارد به اشد مجازات باید برسند مگر نیروهای انتظامی به غیر از پداران برادران و فرزندان ما هستند چرا و به کدامین گناه انها را به شهادت میرسانند
  • بهروز IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    1 1
    سلام هم وطن.ما ملت ایران بر این باوریم که اقدامات اخیر در جهت تکه تکه کردن ایران عزیز می باشد.دست این مزدوران داعشی با کشتن برادرم و خواهرانمان با بی رحمی و حیوانی رو شده.همه با هم ضمن مطالبه گری خواسته های بحق مان فرزندان مان را توجیه کنیم که در دلم این از خدا بی‌خبران نیافتند.جانم فدای ایران یکپارچه و متحد
  • هادی IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    9 0
    میشه توی همون اتوبات این اغتشاشگران رو بسپارین به دست مردم؟باور کن خود مردم میدونن با این داعشی ها چیکار کنن